Et lite spørsmål: Turen er bestillt gjennom Orbitz.com, og derfor har jeg fått to forskjellige billettnummer å forholde meg til. Et "ticket number" og en "record locator". Er det noen som vet om det er mulig å logge inn på SAS med noe av dette?
Nope. Henvend deg til SAS kundesenter og du får bookingref.
Okej. Men saken er den at billettene er helt latterlig billige. Vil ikke SAS være litt motvillig med å hjelpe en som betaler 2000 kr mindre enn det de selv krever? Forresten vil jeg takke alle som har gitt meg svar, dere er så hjelpsomme!![]()
Dersom billetten er utstedt er det vanskelig for noen aa gjoere noe med bookingklassen.
Har nå opplevd og få skiftet bookingklasse, jeg. Skjedde dagen før avreise,, på en billett som var bestilt, kjøpt og betalt over en måned i forveien..
Dersom billetten er utstedt er det vanskelig for noen aa gjoere noe med bookingklassen. BTW, du leter etter bookingklasse V. Det er den billigste bookingklasse som gir 100% poeng.
Neste gang boer du vurdere Wideroe.no. Der bestiller du billigste pris og chatter ganske saa enkelt med en av deres representanter online umiddelbart etter du har bestilt billetten og de oppgraderer deg gjerne til V klasse
Jeg bryr meg ærlig talt ikke om bookingklasse, til den prisen jeg har betalt, er jeg glad så lenge jeg får sitte på et klappsete.Dersom billetten er utstedt er det vanskelig for noen aa gjoere noe med bookingklassen. BTW, du leter etter bookingklasse V. Det er den billigste bookingklasse som gir 100% poeng.
Neste gang boer du vurdere Wideroe.no. Der bestiller du billigste pris og chatter ganske saa enkelt med en av deres representanter online umiddelbart etter du har bestilt billetten og de oppgraderer deg gjerne til V klasse
ok, jeg mener jeg leste noe om at du oensket deg opp til M klasse. Finner ikke den posten lengre..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.