• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Røykeområde på flyplass

Re: Røykeområde på flyplass

Norske flyplasser post security = no smoking.
Britiske flyplasser er vel også helt røykfrie etter security.
Da jeg var på SVO for et par år tilbake så var det røyking stortsett overalt. Terminal F lukter røyk...

Sjelden langt til røykerom (glassbur) i de nye delene på SVO, dvs. terminal D+E. Nesten fritt fram i den gamle delen (terminal F) - dvs. røykestasjoner uten vegger eller andre skiller ca. hver 50. meter. Og ja, det stinker og svir i øynene der inne :headbang

Tenk å ha den lasten... Røyking er så 1990. ;)

Ja, tenk. Noen av oss liker gode gamle dager, lukten av bensin, lyden av stempel og et herlig magedrag:8:

Ps. TLV har, ahdde iallefall airside i 2010. OTP har også airside, etpar stk, bl.a et nede i kjelleren hvor foodcourt ligger.
Det er forøvrig eneste røykerommet jeg har sett hvor der satt en dame inni og solgte.....ja du gjettet riktig

Last edited:

Bra at det fortsatt er noen røykerom igjen synes jeg. Røyker ikke selv men har gjort det for noen år siden.

Er skikkelig surt når du lander etter en 10 timers flight og har connection, og det er kul i h**** å få tatt seg en røyk. Røyk lukter jo ikke like fascinerende nå som når jeg røyket selv, men de nye røykerommene slipper jaggu ikke ut mye.

Bra at det fortsatt er noen røykerom igjen synes jeg. Røyker ikke selv men har gjort det for noen år siden.

Er skikkelig surt når du lander etter en 10 timers flight og har connection, og det er kul i h**** å få tatt seg en røyk. Røyk lukter jo ikke like fascinerende nå som når jeg røyket selv, men de nye røykerommene slipper jaggu ikke ut mye.

De fine glassbura som dem har på ARN slipper ikke ut noen ting, derimot ehh det såkalte røyerommet i DOH derimot er en annen historie. Der kjenner man røyklukta på lang avstand, er nesten en plage å stå der inne å røyke, så for håpe de har bedre løsninger på den nye terminalen når den er oppe og går.

Back