• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rollin' down the road again - bursdagsferien som ikke ble helt som planlagt...

Takk for underholdende rapport !! Det er veldig kjekt å ta båt av og til. Men en slik lugar er vel ikke akkurat helt billig?

Takk for underholdende rapport !! Det er veldig kjekt å ta båt av og til. Men en slik lugar er vel ikke akkurat helt billig?

Jeg betalte 2500 en veg.

Kan røpe at jeg først bestlte det som heter "Commodore De Luxe", som vare betydelig billigere. Så har det seg sånn, at man ikke har forskjellige bookingklasser og sånn, på disse båtene, så bookingen er ganske fleksibel. Så jeg tror det var på en eller annen lønningsdag, hvor jeg plutselig satt med "masse" penger, og mellomlegget ikke virket dyrt, og så.. Ja, dere ser selv :cool:.

Alltid fornøyelig lesing disse tripreportene dine! Tror jeg må undersøke muligheten for en slik båttur selv. Rapporten din gav meg lyst til det :)
Du burde nesten blitt sponset slik at du fikk dra på flere turer og skrive flere slike rapporter :D

Det er alltid gøy å lese dine rapporter fra turene dine. Denne var intet untak. Gode bilder og flotte beskrivelser.

Og ja, kjøttet fra Nebraska er veldig godt ;)

Takk for interessant rapport med tilhørende bildedokumentasjon. Det er hyggelig å lese at du tok min anbefaling om danskebåtens Commodore-lugar til etterretning (jf. min kommentar her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=59834&page=2&highlight=danskeb%E5ten )

Kan jeg spørre om hvorfor Hard Rock Café som regel (eller alltid?) inngår i turene dine? Jeg er selv veldig glad i hamburgere, og mener absolutt at burgerne HRC serverer er gode, men jeg har smakt så mye, mye bedre også. Når jeg er ute og reiser fristes jeg mer av lokale puber og hyggelige kafeer enn av den samme (og i mine øyne noe overprisede) HRC. Hver sin smak, og all respekt for dine restaurantvalg, men etter å ha smakt hamburger i f.eks. Dublin eller Amsterdam har jeg virkelig forstått hvor god en burger faktisk kan være. Og det gjelder ikke bare burgerne; følelsen av å være der du er - ikke 60-talls-USA (selv om det også er sjarmerende).

Ser frem til neste bursdagsrapport!

Flott rapport! Som vanlig fra deg velskrevet og underholdende å lese. Håper også det var en fin bursdagsfeiring!

Kan jeg spørre om hvorfor Hard Rock Café som regel (eller alltid?) inngår i turene dine?
Jeg har også alltid lurt litt på dette? :)

Back