• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

RNAS Air Day, Yeovilton 070707

atck

ScanFlyer Gold
Da er jeg tilbake etter 5 uker i UK. Ikke mye fly jeg fikk med meg, men ett flyshow ble det da. Og tro det eller ei. Det var fint vær. Faktisk litt i overkant fint, så det ble rød nese og masse motlys.
Nyinnkjøpt Canon 70-300 IS linse ble utprøvd. Jeg presset den selvsagt laaangt uttafor vinduet og måtte skuffet konstatere at det ikke funker særlig godt å kjøre 300mm på 1/60 på tross av IS'en. Oh well. :lol:
Moro var det lell og vel hjemme får man sette seg til med photoshoppen da.
Vi begynner med Red Sparrows. Som sagt var det mye sol så var tøft å jobbe med uttrykket. Og så var det å få formasjonsbilder til å se interessante ut da...

IMG_0104.jpg

IMG_0116.jpg

IMG_0132.jpg

IMG_0132mod2.jpg

IMG_0162.jpg

IMG_0166.jpg

IMG_0167.jpg

IMG_0189.jpg

IMG_0197.jpg

Gi gjerne tilbakemelding på hva som funker og hva som blir helt dust. Det er derfor vi har dette forumet, ikke sant?

Kyrre

Så var det Norges neste jagerfly... :rolleyes:
En imponerende oppvisning med hopp og sprett man ikke har sett noen F-16 gjøre før...

IMG_0333.jpg

IMG_0313.jpg

IMG_0329.jpg

IMG_0320.jpg

IMG_0376.jpg

IMG_0374-1.jpg

IMG_0284.jpg

IMG_0310.jpg

Riktige ATtaCK-bilder det :thumbup

Yeovilton ja, fikk bare tre kvarter på museumet der i mars 2006, men jeg fikk med meg hovedattraksjonen - hangarskipdekket med bulder og brak

Et riktig så barnevennlig airshow dette, med masse helikoptere, noen warbirds og bare noen få bråkejetmaskiner slik som Typhoon, Harrier og F-16. Men Jeppe stiller med det nødvendigste:

IMG_0486.jpg

Nåh. Et knippe choppere.

IMG_0077.jpg

IMG_0091.jpg

IMG_0097.jpg

IMG_0413.jpg

IMG_1019.jpg

IMG_1058.jpg

IMG_1107.jpg

Takk takk folkens.
Jeg bruker en Canon 350D. Telleverket har begynt på tredje runde (altså har jeg bikket 20.000 bilder) og nå begynner jeg å se støv litt for ofte. Tror det må få en overhaling.

K

Originally posted by atck

Takk takk folkens.
Jeg bruker en Canon 350D. Telleverket har begynt på tredje runde (altså har jeg bikket 20.000 bilder) og nå begynner jeg å se støv litt for ofte. Tror det må få en overhaling.

K

godt å høre at det ikke bare er jeg som tar mange bilder ;)

Back