Riktig god 1. påskedag

stefan78

ScanFlyer Blue
Riktig god 1. påskedag

En riktig god 1. påskedag fra Bergen. Og her var det hvitt på bakken, og det snør fortsatt :(
Trodde vinteren var over jeg. En fortsatt god påske til alle :D

Re: Riktig god 1. påskedag

Like måte. Synd det er så mye snø, hvis det kan kalles for snø, det er vel egentlig sludd. Og det irriterer. En riktig god påske til alle.

Fortsatt hvitt i Molde også, men nå har det sluttet å snø. Faktiskt brukbart vær i dag. Ha en god søndag..

God morgen fra Beitostølen. Blir nok sesongens siste skitur idag, men nå er frokosten klar. Ha en fin dag

Trånnhjæmm!

Våknet av at vi la fra kai her nå og skal ned og finne meg noe frokost, som jeg har forsovd meg til i dag og. Ordnet opp i en brannmur i Afrika og i dag skal jeg forske litt på voip-pabx.

Har en gyngende fin dag! :D

-A

og her i Nord så skinner sola (antar at det er + 1-2 grader ute :)) og siste dag på jobb i denne påska :)

God påskedag fra Bergen nok engang !

-Snakk om våren som forsvant.... -De meldte om at det skulle bli en drømmepåske, noe av det beste i manns minne.... -Men det var før påsken begynnte ! :rolleyes:

-Vi hadde en periode før påsken, da det var skikkelig vårstemning her, med sol og opp i 15 grader. -Men hva har vi nå ? -Jo kald vind , og nå har jammen snøen kommet igjen også !

Vedlegger etpar bilder tatt for noen minutter siden. -Det er ivertfall noen som liker snøen... :wink

Originally posted by G-COLE

God påskedag fra Bergen nok engang !

-Snakk om våren som forsvant.... -De meldte om at det skulle bli en drømmepåske, noe av det beste i manns minne.... -Men det var før påsken begynnte ! :rolleyes:

-Vi hadde en periode før påsken, da det var skikkelig vårstemning her, med sol og opp i 15 grader. -Men hva har vi nå ? -Jo kald vind , og nå har jammen snøen kommet igjen også !

Vedlegger etpar bilder tatt for noen minutter siden. -Det er ivertfall noen som liker snøen... :wink

-Fikk ikke bildene med....,- men de kom på andre forsøket.... ;)

Attachments

• Utsikt_altanen_08-04-2007_.jpg
    Utsikt_altanen_08-04-2007_.jpg
    206.4 KB · Views: 16
  • Zalto_a_small_08-04-2007_.jpg
    Zalto_a_small_08-04-2007_.jpg
    133.7 KB · Views: 13
  • Zalto_b_small_08-04-2007_.jpg
    Zalto_b_small_08-04-2007_.jpg
    194 KB · Views: 13
  • Zalto_c_small_08-04-2007_.jpg
    Zalto_c_small_08-04-2007_.jpg
    180.9 KB · Views: 12

Hvor ble det av bildene G-COLE ? ;)

Her på Karmøy kommer nedbøren i semifast form, men heldigvis er det varmt og godt inne.

Det snør pinadø i Kristiansand også. Litt av et sjokk... Men men, vi bor jo i Norge, husker selv at det har snødd på 17.mai her nede, så la oss nå få to nye meter. *ironi* :colgate:

den hunden vil jeg tro er av rasen "fortausmix". :D

aner jeg en smule schäferblod og kanskje en anelse skotsk fårehund i den?

Jan Roar Rød

Originally posted by nutcase

den hunden vil jeg tro er av rasen "fortausmix". :D

aner jeg en smule schäferblod og kanskje en anelse skotsk fårehund i den?

Jan Roar Rød

Fortausmix er nok riktig.... hehe !
-Men ikke av de rasene du nevner.... :rolleyes:

-Han er 14 måneder, moren er Buhund /Border Collie, faren er en Golden Retriever....
Har vært veldig heldig med han ivertfall ! -Snill og grei (og brelete) med både barn, andre hunder og katten vår ! De har det kjekt isammen ! -Skulle vært filmet når de holder på .... :wink

Bare for å nevne OSLO - så ble det hvit her også ( for fa..) - nå som hestehovet blomstret - tulipanene var på vei opp - så kom det hvite regnet (for siste gang) å ødelagde våre grønne plener :cry:

I morgen er det siste fridag for å grille og nyte (varmen) sola - så er full arbeidsuke igjen :p

Jan

Back