• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rettigheter ved ombooking

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Flyselskap X skulle ha fløyet meg mellom A og B til et bestemt tidspunkt. Nå har selskapet kansellert denne flighten og booket meg om til en annen carrier, hvilket gjør at jeg kommer frem 3 timer senere, noe som igjen gjør at jeg ikke rekker min togforbindelse videre - som forøvrig er dagens siste.

Kan jeg kreve at selskap X, som jeg altså opprinnelig bestilte hos, får meg frem i tide, eller må jeg rett og slett heve kjøpet?
 
Det enkleste er å ta kontakt med selskapet, og spørre om å få en tidligere avgang, evt. med en annen carrier. Bare å si at denne ankomsten ikke passr deg. Dette har alltid ordnet seg for meg når jeg har prøvd, uansett selskap.
 
Back
Top