Annars gläder han sig åt att kunna presentera nya Europalinjer i höst och att SAS startar en direktlinje till Peking i mars nästa år.
"Jag kan inte avslöja vilka nya Europadestinationer det blir ännu. Men det finns beslut om att köra fem veckoflyg till Peking från våren", berättar Anders Ehrling.
.
Originally posted by BU662
SAS Sverige har solid pluss, som er bra, mens utvikling av ASK er dybt negativ, som betyr at de taper terreng mot sine konkurrenter som bygger opp stadig mer kapasitet innenlands (->se FlyMe öker innenlands).
Man kan ikke holde denne trende for lenge, siden man skrinker seg til döde om man forsetter med dette.
Originally posted by BU662
HKG er en must-have i Route Network det er ingen tvil om dette. Det er skammelig at SAS valgte a legge det ned. Med HKG vil de styrke sin posisjon i Asia langt mere enn med ARN-PEK (sorry til alle Svensker).
Originally posted by Tommy777
Og med en tech, kollapser hele den løsningen![]()
Originally posted by TheDane
MEN HKG åbningen kan iøvrigt gennemføres uden tilførsel af nye fly da BKK maskinen står så lang tid i BKK nu pga nedlæggelsen af SIN at den rent praktisk godt kan flyve videre til HKG og tilbage med nuværende tidstabel!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.