Reiseåret 2024
På tiden med den vanlige oppsummeringen. 21 flighter, er det samme som i fjor, dog er 38.000km ned 10%. Stort sett turer innen Europa, pluss en til Las Vegas. Kun en enkelt innenriksflight, en enveis til Stavanger.
Ingen jobbreiser, hvilket jeg av flere grunner kunne tenke meg å gjøre noe med til neste år, dog en tur til ARN med Flypodden.
Ingen nye flyselskap eller flytyper, men en ny flyplass i form av SPU
Flyplasser: OSL, DEN, FRA, SPU, ZRH, MAN, ARN, LIS, MAD, CDG, LAS, BRU, SVG, AMS.
Destinasjoner var Stavanger, Manchester, Lech (fløy til ZRH), Split, Antwerpen (fløy til AMS og fra BRU) og Las Vegas. Og ja, Frøsundavik. Resten var mellomlandinger
Flytyper:
A320neo: 9
A320: 5
737-800: 2
CRJ-900, 737-700, 787-9, A340-600, A319, 737-MAX 8: 1
Flyselskap:
SAS: 9
Lufthansa: 4
Air France, United, Iberia: 2
Norwegian, KLM: 1
På tiden med den vanlige oppsummeringen. 21 flighter, er det samme som i fjor, dog er 38.000km ned 10%. Stort sett turer innen Europa, pluss en til Las Vegas. Kun en enkelt innenriksflight, en enveis til Stavanger.
Ingen jobbreiser, hvilket jeg av flere grunner kunne tenke meg å gjøre noe med til neste år, dog en tur til ARN med Flypodden.
Ingen nye flyselskap eller flytyper, men en ny flyplass i form av SPU
Flyplasser: OSL, DEN, FRA, SPU, ZRH, MAN, ARN, LIS, MAD, CDG, LAS, BRU, SVG, AMS.
Destinasjoner var Stavanger, Manchester, Lech (fløy til ZRH), Split, Antwerpen (fløy til AMS og fra BRU) og Las Vegas. Og ja, Frøsundavik. Resten var mellomlandinger
Flytyper:
A320neo: 9
A320: 5
737-800: 2
CRJ-900, 737-700, 787-9, A340-600, A319, 737-MAX 8: 1
Flyselskap:
SAS: 9
Lufthansa: 4
Air France, United, Iberia: 2
Norwegian, KLM: 1