Sorry, har bare lagt ut noen bilder.Siden jeg har gode minner fra T&C tillater jeg meg å spørre om det finnes noen trip-reports eller andre beskrivelser rundt din tur til PLS.![]()
Det er nok unntatt fra offentligheten, men mindre enn hva flere klarer å bruke på bil i løpet av ett år. Når man ellers lever sparsommelig og hverken har bli, båt, hytte eller røyker eller drikker så får man veldig stor handlingsfrihet på reisefronten. Det gjelder bare å prioritere. :colgate:Robert: Svært imponerende! Er det lov å spørre om hvor mye du bruker totalt? Selv med din teft for tilbudspriser kan ikke 73 flighter være billig...
X2. Prioriterer heller å se verden mens jeg ennå kan, enn å kjøre ny bilDet gjelder bare å prioritere. :colgate:
Et guldkort kræver jo en hvis form for loyalitet med et selskab, så her du du spredt dine rejser over mange,så du kender nok selv grunden til det.
Hilsen Ole
Helt enig! Snakket for en stund siden med en kollega som ikke kunne skjønne hvordan jeg fikk til så mye reising. Spurte ham hvor mye han bruker på bil, men han stoppet opp halvveis i regnestykket.Når man ellers lever sparsommelig og hverken har bli, båt, hytte eller røyker eller drikker så får man veldig stor handlingsfrihet på reisefronten. Det gjelder bare å prioritere. :colgate:
Helt enig! Snakket for en stund siden med en kollega som ikke kunne skjønne hvordan jeg fikk til så mye reising. Spurte ham hvor mye han bruker på bil, men han stoppet opp halvveis i regnestykket.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.