Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
SAS: 18
Lufthansa: 17
United: 6
Ryanair: 6
Air Baltic: 4
British Airways: 4
Air France: 3
Air Mauritius: 2
Asiana: 2
Edelweiss Air: 2
Finnair: 2
FlyBe: 2
Norwegian: 2
Swiss: 2
Tuifly Nordic: 1
73 flighter mot 74 i 2011 så jeg holder ganske så jevnt tempo. Alle private flighter.
Det er flere som nekter å tro meg når jeg sier jeg ikke har gullkort. :angry:
21 nye flyplasser:
BUD
BVC
DBV
GDN
GIG
HAM
IAD
ICN
JER
LED
LPL
MAN
MHQ
MLE
MRU
PLS
PMI
PVG
RUN
SVG
TBS

Et guldkort kræver jo en hvis form for loyalitet med et selskab, så her du du spredt dine rejser over mange,så du kender nok selv grunden til det.Imponerende privat reisemønster.. :fly




Et guldkort kræver jo en hvis form for loyalitet med et selskab, så her du du spredt dine rejser over mange,så du kender nok selv grunden til det.
Tja, 43 Star Alliance-flygninger er en del. Men hvis alle gir 0-25% uttelling pga kampanjepriser gir det gjerne ikke uttelling likevel. Det blir vel lettere til neste år med 100% i alle økonomiklasser hos SAS (gjennom hele året).Et guldkort kræver jo en hvis form for loyalitet med et selskab, så her du du spredt dine rejser over mange,så du kender nok selv grunden til det.
Hilsen Ole

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	