• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

WF Reise med Widerøe

Re: Reise med Widerøe

Pen ombooking av Widerøe etter litt kanselleringer i kveld:

attachment.php

Attachments

• Bilde_2024-12-18_225734564.png
    Bilde_2024-12-18_225734564.png
    68.1 KB · Views: 458
Hva slags status er det man matcher til hos Norwegian da? Stod ikke noe om det.
"Når søknaden er godkjent, vil du ha Norwegian Reward Priority i 60 dager. For å beholde det i et helt år, må du bestille og fly to ganger med Norwegian eller Widerøe innen de første 60 dagene".

"Når søknaden er godkjent, vil du ha Norwegian Reward Priority i 60 dager. For å beholde det i et helt år, må du bestille og fly to ganger med Norwegian eller Widerøe innen de første 60 dagene".
Ahaaaa, sorry. Jeg skjønte ikke at Reward Priority faktisk var bonusnivået. :) Men googlet det nå og fant det ut.

Tjener man Spenn og får flighter mot å få fordeler hvis man flyr på anbudsrutene med Widerøe?

Selv har jeg mer enn nok med å få registrert WF-segment på kommersielle ruter. Av og til registreres bare ett av to segment, av og til insisterer etterregistreringssiden på DY (ja, med WF valgt) på at billettnummeret er feil.
Kombinert med bransjens kipeste tidsfrist på 30 dager gjør det at man gir litt opp. Blir nok siste Priority-året.

• Like
Reactions: jb1
Jeg har nylig faatt registrert min foerste flyvning med WF i Norwegian Reward (BRU-BGO). Jeg er dog alt annet enn imponert over WFs check-in i BRU. Jeg skulle avlevere enn bagasje, og flere skulle det da maskinen var 98% full. Jeg moette opp over 90 minutter foer avgang, men koen beveget seg knapt til de to skrankene og folk begynte aa svette. WF har helt separat check-in med to skranker operert av en handler, selvsagt. Ingen bagdrop maskiner kunne brukes. Jeg overhoerte at en litt foran meg i koen ringte til WF for aa melde fra, men de sa de ikke kunne gjoere noe. Etter en god stund aapnet en tredje skranke, men det hjalp ikke saerlig. De tre i skranken virket langt mer opptatt av at folk skulle betale for bagasjen enn at de skulle rekke flyet. Etter ca. 50 minutter kom jeg til slutt frem til skranken. Det ble en springmarsj til sikkerhetskontrollen. Lunch og planlagt arbeidstid i lounge (adgang via priority pass) og kunne jeg bare glemme da boarding alt var igang. Jeg kjoepte mat og drikke ombord og spurte om de kunne refundere utgiften p.g.a. lang check-in koe og uakseltabel fremdrift. Jeg trodde ikke det skulle gaa igjennom, og avslaget kom svaert raskt og saa bare at jeg maatte moete opp tidsnok og ettersom jeg hadde rukket flyet kunne jeg bare skyte en hvit pil etter det. Jeg kunne ikke dy meg og sa at dette var ikke saerlig hoeflig og de kunne bruke hodet, naar man moeter om i god tid for check-in som kun haandterer ett ganske lite fly. Lite imponert over evnen til aa beklage.

Flydde samme ruten i juli 2024. Husker køen som lang og lenger enn lang, med masse turister, ettersom det var midt på sommeren. Minnes også at det var litt strevsomt å finne rett skranke, på en del av flyplassen jeg ikke hadde vært på tidligere. Men rakk vel en Stella før boarding, så det var nok ikke like ille, som det du opplevde.

Sliter ellers med å få bestilt billetter på Widerøe sine sider. Prøvd med 3 ulike DNB kort siste døgnet, men det kommer feilmelding i både nettleser og app. Hvorfor har de ikke Vipps løsning som DY?

Back