Avtale sagt opp. Ikke vits å ha det i SAS-appen når du ikke kan sjekke inn via SAS-appen heller.Hvordan får jeg booking på Widerøe.no inn i appen? Har lagt inn Eurobonus da jeg bestilte men når jeg legger den til manuelt kommer det at bookingen ikke finnes. Ja det er snakk om WF metall. Dette funka fint da jeg var Norge Rundt for to år siden.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Ok så dette er ikke en feil da. Jaja kjipe greier.Avtale sagt opp. Ikke vits å ha det i SAS-appen når du ikke kan sjekke inn via SAS-appen heller.
Er ein ferdigskilt eller kan det bli værre?Skilsmisser er som regel kjipe ..![]()
Ikke kjipere enn at jeg fløy Widerøe igår... booket som bonustur fra SAS.Skilsmisser er som regel kjipe ..![]()
Setevalg på WF er uinteressant. Enten kan man ikke velge plasser, og når man kan det, så blir man sannsynligvis flyttet grunnet balanse. De eneste plassene man kan være trygg på å få beholde er rad 6-17 på Q400, men de er det vel ingen som velger frivillig uansett?
Tror det verste er over nå.
Er det mulig å komme seg til Lofoten på sk/wf bonusbilletter (Best pris) i sommer, eller er alle flyginger anbudsruter?
Det vil være servering ombord i oktober. Så god turEr det noen servering ombord på WF flighter fra utlandet om dagen? Vurderer å fly LHR-BGO i oktober i flex, og lurer på om det er verdt mellomlegget fra Eco.
Og er det kun 750 poeng i EB-opptjening (+25% for gull) i flex?
Må begynne å sanke inn poeng for neste (og siste) års fornying av gullkortet, og lurer på om det er verdt å fly WF, da SK gir mye mer poeng i Plus (pluss mellomlanding i OSL = ekstra segment).
Det vil være servering ombord i oktober. Så god tur![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.