Reise med Widerøe

Re: Reise med Widerøe

Det vil være servering ombord i oktober. Så god tur :)

Har det vært lang midlertidig stans? På TOS-BGO ble det ikke servert noe som helst igår, men fin tur allikevel. De kunne kanskje opplyse om at det ikke er noe servering da nesten 2 timers flytid jo er relativt langt på innenriks.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:

Har vært stoppet siden mars 2020. Så ja har blitt en stund. Nå starter servering opp i løpet av september, så da blir det både vått og tørst å få ombord.

Har en SAS-reise der en leg var med WF. Denne har ikke blitt registrert i EB. Når jeg forsøker å etterregistrere kommer det opp noe sånt som at selskapet ikke kan registrere dette (på engelsk, husker ikke formulering). Kjent problem? Kjenner noen til en vei rundt dette?

Har en SAS-reise der en leg var med WF. Denne har ikke blitt registrert i EB. Når jeg forsøker å etterregistrere kommer det opp noe sånt som at selskapet ikke kan registrere dette (på engelsk, husker ikke formulering). Kjent problem? Kjenner noen til en vei rundt dette?

Hvor fløy du? Man får ikke poeng på anbudsruter.

"DET VALGTE FLYSELSKAPET KUNNE IKKE BEHANDLE ETTERREGISTRERINGEN DIN"

Får satse på de staver navnet ditt rett. ;-)

Starbucks har skjønt hvor mye gratis reklame de får av dette, så jeg tipper det står i stillingsbeskrivelsen å lage kreative omskrivninger for postings på fb, insta, twitter osv...

Ganske sikkert fordi WF484 ble utvidet fra å gå TRF-TRD til TRF-TRD-TOS. SAS sine systemer har sikkert ikke legget TRD-TOS inne i sine systemer og da blir det trøbbel..... Just my 5 cents.

Har noen «ekte» WF-billetter, dvs. starter på 701 og får disse ikke inn i SAS-appen. Er det bare bøgg hos meg, eller gjelder det andre og?

Kan forøvrig nevne at AC med 014 ticket nummer kom rett inn i appen som var mega digg!

Har noen «ekte» WF-billetter, dvs. starter på 701 og får disse ikke inn i SAS-appen. Er det bare bøgg hos meg, eller gjelder det andre og?

Kan forøvrig nevne at AC med 014 ticket nummer kom rett inn i appen som var mega digg!

Hadde samme problemet forrige uke med mine 701-billetter i SAS-appen. Og WF-appen er ikke særlig brukervennlig. Fikk til og med opp feilmelding ved innsjekk i appen :angry: så jeg måtte sjekke inn i nettleseren på telefonen.

Det er store endringer på gang i serveringstilbudet fra februar. Kan selvfølgelig ikke røpe for mye av hva det går ut på, men tar sjansen på en teaser .....

. I tillegg får vi inn Japp

Slå DEN, flyr, Norwegian og SAS .... !!! Nå kommer salget til å gå til himmels!

Back