Har kun fløyet foran gardinen på LH og det er et ganske bra produkt med det nye interiøret. Det beste er nok kanskje maten. Seteavstanden på 777 er ihvertfall dårlig i eco.
Har ikke fløyet til EWR selv, men de som har vært der sier det på mange måter er atskillig roligere og mere avslappet en JFK.
Artig svar på spørsmål om erfaringer med Austrian...
Regner med at CFM mener LH=Long Haul![]()
Takk for tilbakemeldingen. Er det slik at alle LH-maskiner er blitt oppgradert til det nye interiøret?Har kun fløyet foran gardinen på LH og det er et ganske bra produkt med det nye interiøret. Det beste er nok kanskje maten. Seteavstanden på 777 er ihvertfall dårlig i eco.
Har ikke fløyet til EWR selv, men de som har vært der sier det på mange måter er atskillig roligere og mere avslappet en JFK.
I følge denne listen, http://klarhorst.com/Liste.htm er det en 767-maskin som ikke har personlige skjermer enda, OE-LAT. Jeg aner ikke hvor oppdatert den listen er.Har Austrians Boeing 767 fått personlige skjermer i ECO? Hvis ikke ville jeg definitivt heller satset på B777 og JFK. Austrian er favorittselskapet mitt innen Europa, men har dessverre ikke fått testet dem på langdistanse.
On Austrian Airlines flights, operated by a Boeing 777 aircraft, we offer the option to reserve a Privacy seat at a fee once such seat has been selected. Standard seats are free of charge. The Privacy seats are single seats offering more space and discretion. For HON Circle Member and Senators Privacy seats remain free of charge.
Har ikke booket via noen av dem, men via SAS. Men man må inn på Lufthansa sine sider for å endre seter på OS-flighterCa. et halvt år siden det kom tror jeg. 70-80,-EUR , kan det stemme? Vet ikke om det er noen som benytter seg av det. Noen spesiell grunn til å booke via LH og ikke OS siden?
On another note: flyr LAX-VIE-BRU med 40 min connection i VIE. Uproblematisk i teorien, men muligens travelt i praksis. Noen som har erfaringer?
Høres vel mer ut som at de ikke vil betale skatter på alkoholkonsumet.
https://onemileatatime.com/insights/why-airlines-dont-serve-alcohol-on-ground/