Reise med Austrian

Det er korrekt. LH f.eks. betaler for det. Hos Austrian blir trolley/container med alkohol forseglet før landing både i USA/Canada og endel andre destinasjoner.

Takk for info. Ser den og forstår kanskje at man bruker "det er ikke lov" setningen for å slippe en krangel. Jeg ble vel bare sur fordi jeg visste at det umulig kunne stemme og hater å bli løyet til. Pluss at jeg hadde bordet mye senere om jeg visste det var sånn. Da kunne jeg tatt pre-departuren på bakken. :)

(At flyselskaper påberoper seg ikke-eksisterende lovgivning som alibi for å slippe å "gi vekk" alkoholholdig drikke er jo en egen liten genre innen sparetiltak, jfr. SK-varianten for EBD på innland.)

Nå er det nok flere av kollegaene som ikke vet hvorfor det er slik, men bare sier det de har fått beskjed om :)

(At flyselskaper påberoper seg ikke-eksisterende lovgivning som alibi for å slippe å "gi vekk" alkoholholdig drikke er jo en egen liten genre innen sparetiltak, jfr. SK-varianten for EBD på innland.)

Detaljene ligger vel i hva de sier og hvordan man oversetter det? We are not allowed to kan jo tolkes på flere måter og oversettes på flere måter. Men resultatet er det samme så tilbake til Austrian...

Back