Reis til Barcelona til kr 1 med TC og Ving

Da blir vi fire herfra forumet som flyr samme legs:

Glenn
Ståle
Hpkris
sarpingen87

Hadde vært morro å hilst på dere på OSL. :)

Kan vi ikke bare møtes et sted da? Hvis alle har scanair taggen på baggen så blir det vel lett å finne folk :)
Regner med at det blir litt :drink på denne "studieturen" :D

Hadde vært ille moro å hilst på de andre som skal samme "studieturen". Selv har jeg ikke scanair tagg, men se etter en haltende kæll med Depui bag så finner du meg :p

Jeg flyr også via RIX hjem, men tar det dagen etter. Skal man først fly så langt kan man like gjerne prøve å se stedet og nyte det varme været syns jeg :D

Skal ikke se bort i fra at jeg holder øye etter noen med scanair tags (har ingen selv), men lover ikke at jeg er i våken og pratsom stand på den tiden av døgnet

Hvor viktig vil det være å møte opp to timer før avreise på denne turen? Skal antageligvis sjekke inn bagasje, men har aldri tatt charterfly så aner ingenting om køer o.l. Litt lite lysten på å måtte stå opp og ta flytoget kl 0500

Hilsen charterjomfru

Hvor viktig vil det være å møte opp to timer før avreise på denne turen? Skal antageligvis sjekke inn bagasje, men har aldri tatt charterfly så aner ingenting om køer o.l. Litt lite lysten på å måtte stå opp og ta flytoget kl 0500

Hilsen charterjomfru

Er en gjeng som tar flybussen som er på OSL 05.40, dvs den går fra Sarspborg 03.30. Innsjekk stenger 06.20 så rekker du den så er jo alt bra :)

så tidlig på morran kan man være på OSL 0527 eller 0547 med flytoget. Da er spørsmålet bare om man skal sjanse på om det er lang kø for bag drop eller ikke.

Spørs hvor mange som skal ha bag drop eller ikke . Har kun håndbagasje så slipper heldigvis innsjekk køen :)

så tidlig på morran kan man være på OSL 0527 eller 0547 med flytoget. Da er spørsmålet bare om man skal sjanse på om det er lang kø for bag drop eller ikke.

Det er tre Thomas Cook-flighter torsdags morgen ganske tett på, så ville beregnet god tid.
Ellers er det selfcheck-in for Ving så sparer du litt tid, innsjekk og automater helt nederst (felt G).

Jeg er selv inne på OSL 05:40, men jeg har ingen bagasje så det går bra.

Spørs om jeg er fungerende før etter at flyet har tatt bakken i BCN..må jo opp så vanvittig tidlig :p

En morra dram eller 2 fikser vel den saken :P

Av og til savner jeg en liker knapp her inne altså ;)

Da er det ikke mange timene igjen. Om drøye 12 timer starter hvertfall jeg reisen til Gardermoen. Drosjen henter meg hjemme kl 03:00, for å kjøre meg ned til hotellet hvor flybussen først til Rygge også videre til Gardermoen kommer kl 03:35.

Dette blir en morsom studietur :)

Til alle Scanairere som skal med kronesturen til BCN imårå. Det hadde vært moro å truffet dere av de som skrive i dette forumet her. Skal vi trefs en plass enten i OSL eller i BCN?

Innsjekk stenger 06.20 så rekker du den så er jo alt bra :)

Stenger automat-innsjekken og en time før ?
..og stenger vanlig innsjekk i realiteten en hel time før ?
(lenge siden jeg har vært ute og tøyd charter-grensene :) )

Til alle Scanairere som skal med kronesturen til BCN imårå. Det hadde vært moro å truffet dere av de som skrive i dette forumet her. Skal vi trefs en plass enten i OSL eller i BCN?

[pirk] Litt OT, men nå kalles "befolkningen" her Flypratere :fly [/pirk]

Last edited:

Siden flere av flypraterne reiser direkte til sine hoteller etc i Barcelona, er vel det enkleste å ta det på OSL.

Hva med å treffes 06:30 på Kontiki Kitchen på utenland?

Bare kaster det ut, så må andre gjerne også komme med innspill :) Da kan de som vil ta seg en morgenpils :)

Ser at det faktisk er mulig å sjekke inn på Vings automater på OSL allerede i kveld, hvis noen er i nærleiken og vil sove en time ekstra i morgen :)
Er med på en pils etter landing, ja :)

Back