Reis til Barcelona til kr 1 med TC og Ving

Sannsynligvis OY-VKF som går nedover (om det er A332), og der har man 49 royal class seter foran, men om disse blir lagt ut med ekstra pris vet jeg ikke. Har man booket nødutgang, får man 2 meter benplass (12 seter).

Lignende tilbud kan man finne når VING / Thomas Cook går over fra vintersesong til sommersesong, da er billettene på nedturene til f.eks Kanariøyene ned til hundrelappen, da turen ellers går tom ned. Så må man selv ordne hjemturen. Og det samme gjelder de første sommerturene ned til Middelhavet, som i utgangspunktet går tom hjem, men der man kan kjøpe en enveisbillett til nesten ingen ting. Så må man ordne seg selv nedover...

Tally-Ho

jeg har bestilt sete 1A, så det kan jo bli ganske greit å teste Royal Class på min første charterflytur noen sinne.

155,- ekstra for sete i Royal Class.
Var forresten ganske så fornøyelig å gå forbi Vings kontor på Oslo S på vei hjem fra reise her forleden; skjønte at jeg hadde 2 kronestykker i lommen, stakk innom og betalte reisen i cash, uforglemmelig øyeblikk :)

Var forresten ganske så fornøyelig å gå forbi Vings kontor på Oslo S på vei hjem fra reise her forleden; skjønte at jeg hadde 2 kronestykker i lommen, stakk innom og betalte reisen i cash, uforglemmelig øyeblikk :)
Haha, de måtte ledd litt av deg når du kom innom. :D
Gleder meg til å teste A332'en til TC, og 757 på samme dag.

Har de slutta med kontantfrie butikker, altså? :p

Nå har jeg vært gal nok å booke billett nedover med DK1909. Men undres hvordan jeg skal reise hjem, og skal jeg unne meg en dag i Barcelona og reise hjem dagen etterpå?

Noen tips?

Da ble det en billett på meg og :)
Hvor mange skal hjem samme dagen?

JEg har satt meg opp med en FR fly som flyr meg til Rygge kl.16:30 samme dagen. Det enkleste og raskeste valget. Da har jeg ihvertfall 4-5 timer til rådighet i Barcelona. Får se om jeg stikker innom Gaudi museet eller tar meg en rundtur i Nou Camp siden jeg ikke fikk gjort det forrige gang jeg var i Barcelona.

Ikke dumt nei, B752 er jo alltid fint å fly med -
bra tilbud også av Ving og legge ut slike slike
billetter.

Dette blir moro.

DK1909 OSL-BCN A332
BT682 BCN-RIX B752
BT153 RIX-OSL B733 (WL)

To nye flyselskap, to nye flyplasser og to nye flytyper på en og samme dag. Gleder meg :)

Da blir vi fire herfra forumet som flyr samme legs:

Glenn
Ståle
Hpkris
sarpingen87

Hadde vært morro å hilst på dere på OSL. :)

Back