Ikke noe tilsvarende nei
Plane
spotting ble jo "oppfunnet" av engelskmenn basert på lang erfaring fra train spotting. For disse gamlekara-/karinene er det flyregistreringer og routing som teller for alle pengene. Kikkert, notatblokk, blyant og kanskje en sammenleggbar stol er alt man trenger der i gården.
Listene for Heathrow er utrolige, hva med noen få besøk 28. juli 1958?
37885 Lockheed Constellation USAF
CF-TEU Lockheed Super Constellation Trans Canada Airlines
CF-TGF Lockheed Super Constellation Trans Canada Airlines
D-ACAP Convair Liner Lufthansa
D-ACOH Convair Liner Lufthansa
EC-AMR Convair Liner Iberia
EI-AFA Douglas DC-3 Aer Lingus
EI-AFV Vickers Viscount Aer Lingus
EI-AFW Vickers Viscount Aer Lingus
EI-AJI Vickers Viscount Aer Lingus
EI-AJK Vickers Viscount Aer Lingus
F-BAXH Douglas DC-3 Air France
F-BGNL Vickers Viscount Air France
G-AGHJ Douglas DC-3 Pioneer BEA
G-AGHM Douglas DC-3 Pioneer BEA
G-AGIP Douglas DC-3 Pioneer BEA
G-AGRV Vickers Viking Hunting Clan
G-AHFE Avro York Skyways
G-AHPJ Vickers Viking Hunting Clan
G-AHPM Vickers Viking Eagle Airways
G-AJCD Vickers Viking Eagle Airways
G-AKCF DH Dove BOAC
G-AKGI Boeing Stratocruiser BOAC
Men så tilbake til å finne individer for OSL og CPH - man kan være heldig å finne registreringene på
http://www.acarsd.org/acars_search.html hvis flyturene er foretatt mindre enn tre måneder siden.