reDO a new FlypratDO?

Eg er i tenkeboksen. For min del er det mest aktuelt med fredag 24.mai. MXP såg ut til å vera ein del dyrare frå SVG enn MAD, så MAD er nok å foretrekke for min del. Min utløpsperiode er 31.mai, så etter det blir det nok lite aktuelt for min del. Eg trenger i overkant av 10k for å rekvalifisere til ebS. Så, ift. milagerun er eg ikkje heilt sikker på kost-nytte enno.... det blir i tilfelle ein tur for å skrape saman miles til eit større formål.

Aha, da har jeg misforstått. Jeg trodde man skulle ha en finest mulig reise med x antall loungebesøk.

Trodde også at vitsen var flest mulig lounge besøk for å drikke for minimum flybilletten:-) Får se når routingen og datoen står fast om det passer, men gøy hadde det vært...

En begynnelse. Fredag 24.05. OSL-CPH-MAD-CPH-GOT-CPH-OSL klarer man for ca. 3000. Kan kombineres med utreise BGO/KRS/SVG.

Interessant forslag. Jeg har funnet prisene på sas.no, men er det noen måte å få alt i samme booking eller må man booke CPH-GOT-CPH i en egen booking. (har prøvd wideroe.no, men ikke fått det til i en booking)

Jeg har veldig lyst til å reise på tur, men er bare EBB og ser for meg at det er kjipt å bli sittende igjen på utsiden når resten av gjengen sitter i Lounger rundt om.. Hvordan er reglene for gjester?

Jeg har veldig lyst til å reise på tur, men er bare EBB og ser for meg at det er kjipt å bli sittende igjen på utsiden når resten av gjengen sitter i Lounger rundt om.. Hvordan er reglene for gjester?

De som har EBG (eller anne *G-status) kan ta med en gjest, så det holder med at minst halvparten har *G ;)

Har inntrykk av at det pleier å løse seg. Alle gullkortholdere kan ta med én gjest inn.

Så, hvem melder seg frivillig til å drasse med seg meg inn?! :D

Jeg tror nok ikke du skal være redd. Når jeg ser hvem som har skrevet i tråden, så kommer nok over 50% til å kunne ta med gjest, så det ordner seg helt sikkert.

Vel, hvis tiden for tur passer meg , kan jeg ta med en UA *G... Får en drøss poeng der også. Dessverre mai inn i juni er umulig. Juli også lettere.

Ok. Jeg ser at det er voldsom interesse for dette. Jeg setter med ned og kommer med noen datoer og forslag til tur. Detter kommer i løpet av dagen eller morgendagen, så har vi noe konkret å forholde oss til :)

Thomas

Bra Fluxie! Forrige tur gav mersmak:) Et annet alternativ (eller en annen tur) kunne vært Flying Blue DO. Er vel mange av oss her inne som har statusmatchet til FB Gold. Men aner ikke om de har salg...

Jeg syntes det hadde vært kjekt å hive meg på. Hvis datoer passer. Og skulle gjerne sett at vi fikk det til etter sommerferien....

Dette hørtes interessant ut.

Hvis det passer inn i jobbplanen så blir kanskje jeg med, hvis jeg får lov :p

Kreditterer ikke til EB, så dato spiller ikke inn på den måten.

Bra Fluxie! Forrige tur gav mersmak:) Et annet alternativ (eller en annen tur) kunne vært Flying Blue DO. Er vel mange av oss her inne som har statusmatchet til FB Gold. Men aner ikke om de har salg...

Vi har alle forskjellige preferanser, men tror nok veldig mange vil falle fra da. De allere fleste som reiser mye ut av Norge er bonusmedlem i et eller annet *A selskap.

Og for å holde trykket oppe. Jeg og Bardf er også med hvis dato klaffer! :)

Back