Aha, da har jeg misforstått. Jeg trodde man skulle ha en finest mulig reise med x antall loungebesøk.
En begynnelse. Fredag 24.05. OSL-CPH-MAD-CPH-GOT-CPH-OSL klarer man for ca. 3000. Kan kombineres med utreise BGO/KRS/SVG.
Hvorfor booke så kort frem i tid? Jeg trenger ikke noen (status)poeng før i desember.
Jeg har veldig lyst til å reise på tur, men er bare EBB og ser for meg at det er kjipt å bli sittende igjen på utsiden når resten av gjengen sitter i Lounger rundt om.. Hvordan er reglene for gjester?
Har inntrykk av at det pleier å løse seg. Alle gullkortholdere kan ta med én gjest inn.Jeg har veldig lyst til å reise på tur, men er bare EBB og ser for meg at det er kjipt å bli sittende igjen på utsiden når resten av gjengen sitter i Lounger rundt om.. Hvordan er reglene for gjester?
De som har EBG (eller anne *G-status) kan ta med en gjest, så det holder med at minst halvparten har *G![]()
Så, hvem melder seg frivillig til å drasse med seg meg inn?!![]()
Bra Fluxie! Forrige tur gav mersmakEt annet alternativ (eller en annen tur) kunne vært Flying Blue DO. Er vel mange av oss her inne som har statusmatchet til FB Gold. Men aner ikke om de har salg...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.