Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Om jeg ikke jobber eller flyr og dere skal innom en destinasjon jeg enda ikke har besøkt så blir jeg gjerne med.
Tror ikke de har tenkt å forlate flyplassen
Om jeg ikke jobber eller flyr og dere skal innom en destinasjon jeg enda ikke har besøkt så blir jeg gjerne med.
Vil fraråde Madrid. Det er ingen lounge og terminalen har et ganske begrenset tilbud.
En begynnelse. Fredag 24.05. OSL-CPH-MAD-CPH-GOT-CPH-OSL klarer man for ca. 3000. Kan kombineres med utreise BGO/KRS/SVG.
Spiller ingen rolle. Det er bare 50 min på bakken, så i praksis kun av/på flyet. Loungingen blir lagt til CPH.
Hvor mange poeng gir dette ?
En begynnelse. Fredag 24.05. OSL-CPH-MAD-CPH-GOT-CPH-OSL klarer man for ca. 3000. Kan kombineres med utreise BGO/KRS/SVG.
Visst er det lounge i MAD. At man ikke får tid til mer enn to kjappe g&t og en øl, er en annen sak. Loungen er imidlertid fin i den forstand at man kan fylle sekken med San Miguel (boks) og kjøre "nordmenn på chartertur" på hjemreisen med gratis medbragt øl. Ellers meget positvt at man nå jakter miles og ikke segmenter - miles kan man jo bruke senere, men tentativ dato blir vrien for meg.
Det er også lov å håpe på MD til/fra MAD. Går en miks av det og A321. Sistnevnte er jo ren tortur hvis man er over 1.80 og ikke har nødutgang. Hadde imidlertid gleden av å nyte tur/retur MAD på rad 7 i MD - vidunderlig. SAS burde innføre MD-surcharge for å dekke merkostnaden i drivstoff. Hadde blitt bedre mottatt enn det YQ ble i sin tid. By far den beste flytypen i SAS' flåte.
Visst er det lounge i MAD. At man ikke får tid til mer enn to kjappe g&t og en øl, er en annen sak. Loungen er imidlertid fin i den forstand at man kan fylle sekken med San Miguel (boks) og kjøre "nordmenn på chartertur" på hjemreisen med gratis medbragt øl. Ellers meget positvt at man nå jakter miles og ikke segmenter - miles kan man jo bruke senere, men tentativ dato blir vrien for meg.
Det er også lov å håpe på MD til/fra MAD. Går en miks av det og A321. Sistnevnte er jo ren tortur hvis man er over 1.80 og ikke har nødutgang. Hadde imidlertid gleden av å nyte tur/retur MAD på rad 7 i MD - vidunderlig. SAS burde innføre MD-surcharge for å dekke merkostnaden i drivstoff. Hadde blitt bedre mottatt enn det YQ ble i sin tid. By far den beste flytypen i SAS' flåte.
Enig og enig. Foreslår at det lages en poll om rute og dato når vi har funnet noen alternativer. Jeg vil gjerne være med hvis jeg har fri fra jobb, men mai fungerer dårlig.Ellers meget positvt at man nå jakter miles og ikke segmenter - miles kan man jo bruke senere, men tentativ dato blir vrien for meg.
Jeg synes kanskje vi bare kan utnevne et par stk som bestemmer routing jeg, med tanke på at det er så kort frist. Fluxie, som er initiativtaker er helt klart en av dem, og så kanskje Hickok som har vist initiativ.
Det er vel uansett MAD og MXP som skiller seg ut her. Selv stemmer jeg klart for MXP men er med på begge.
Joda, er enig i at rutevalg ikke er viktig. Jeg er vel med på "hva som helst" så lenge det er mulighet med tilslutning fra BGO. Men en dato-poll etter at man har funnet et par-tre alternativer synes jeg er fornuftig for at så mange som mulig skal kunne være med. Fluxie står jo fritt til å kun velge poll-alternativer som alle passer ham.Pointet her er vel nesten bare å ha de gøy sammen. Ikke i så stor grad nøyaktig hvor vi lander.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.