G Glenn ScanFlyer Gold 25 Nov 2011 #1 Litt tidlig enda, men lager denne så jeg husker det. Red Wings kommer med Tu-204 2 og 9. januar til OSL. Ankomst og avgang foreløpig ukjent, kommer litt mer info etterhvert.. Last edited: 27 Nov 2011
Litt tidlig enda, men lager denne så jeg husker det. Red Wings kommer med Tu-204 2 og 9. januar til OSL. Ankomst og avgang foreløpig ukjent, kommer litt mer info etterhvert..
G Glenn ScanFlyer Gold 27 Nov 2011 #3 Scandinavian said: Oslo antar jeg? Click to expand... Ja - har nå redigert førstepost så står det der også (i tillegg til emnetittelen).
Scandinavian said: Oslo antar jeg? Click to expand... Ja - har nå redigert førstepost så står det der også (i tillegg til emnetittelen).
putzmeister ScanFlyer Dusty 30 Nov 2011 #4 Kommer maskinen? Noen tider enda? Hadde vært svært hyggelig med slikt besøk
G Glenn ScanFlyer Gold 2 Dec 2011 #5 Den kommer Stein. Har ikke eksakte tider enda, men tyder på veldig tidlig ankomst den 2 (tom på retur), og avgang på ettermiddag/kveld den 9. Kommer fra VKO.
Den kommer Stein. Har ikke eksakte tider enda, men tyder på veldig tidlig ankomst den 2 (tom på retur), og avgang på ettermiddag/kveld den 9. Kommer fra VKO.
putzmeister ScanFlyer Dusty 2 Dec 2011 #6 JANUAR... jeg som trodde den kom i dag.. Da skal jeg ikke mase om tider, men vente tålmodig
putzmeister ScanFlyer Dusty 25 Dec 2011 #7 Glenn said: Litt tidlig enda, men lager denne så jeg husker det. Red Wings kommer med Tu-204 2 og 9. januar til OSL. Ankomst og avgang foreløpig ukjent, kommer litt mer info etterhvert.. Click to expand... Noe nytt om ankomsttider enda? Begynner sånn smått å se etter den:colgate:
Glenn said: Litt tidlig enda, men lager denne så jeg husker det. Red Wings kommer med Tu-204 2 og 9. januar til OSL. Ankomst og avgang foreløpig ukjent, kommer litt mer info etterhvert.. Click to expand... Noe nytt om ankomsttider enda? Begynner sånn smått å se etter den:colgate:
jameson82 Flysitter 27 Dec 2011 #8 Kan dette være den? 2/1.12 12:00 Moskva Vnukovo GW3345 Kuban Airlines