Raskeste reisemåte fra Seatac til Boeing plant Everett

foffen

ScanFlyer Blue
Raskeste reisemåte fra Seatac til Boeing plant Everett

Skal en tur til statene i desember og lurte og på en lyntur til Seattle for å få med meg Boeing Tour på fabrikken. Lurte da litt på reisemåte fra seatac opp til Boeing fabrikken. Sjekka diverse sider med bus og tog tider og det ser ut som den turen kan ta godt over 2 timer. Noen som har noen tips???

Re: Raskeste reisemåte fra Seatac til Boeing plant Everett

Skal en tur til statene i desember og lurte og på en lyntur til Seattle for å få med meg Boeing Tour på fabrikken. Lurte da litt på reisemåte fra seatac opp til Boeing fabrikken. Sjekka diverse sider med bus og tog tider og det ser ut som den turen kan ta godt over 2 timer. Noen som har noen tips???

Leiebil er vel det mest praktiske, er det ikke? Interstate 5 nesten hele veien, og det tar vel ikke mer en 40-50 minutter, synes jeg å huske.

Joda har seff vurdert det, men liker å ta meg noen pils på flyet og på flyplassen og sånn så så etter en mulighet å slippe å kjøre selv... Mulig jeg reiser opp dagen føre for å få med meg seahawks vs 49'ers på qwest field og er nok ikke kjørbar på mandagen da :)

Lightrail til Downtown tar i oeyeblikket rundt 25-30 minutter, (taxi vil ta ca 10-15) litt avhengig av naar i desember vil reisetiden med Light Rail kortes ned noe naar linjen aapnes helt frem til Seatac....Vanlig buss videre tar fort en time da det ikke gaar ekspress busser som stopper i naerheten av Boeing Everett.....Om du oensker aa ta turen hos Boeing saa har Gray LIne turer fra Downtown med buss helt frem, koster en del mere men er raskere.....det er store avstander paa Everett....saa uten leiebil begrenser du deg til Experience of Flight paa Nord vest siden av rulle banen - svaert gode spotte muligheter.....men du gaar glipp av Goodrich og Paul Allens samling

Leiebil er eneste fornuftige, car service er ett alternativ. Leier selv car service for å trekke rundt Napa og Sonoma i 3 timer den 10. oktober. Det kom på 150 dollar totalt. De plukker oss opp på hotellet i Napa og kjører oss dit vi vil i 3 timer. Tipper du kan få det samme til i Seattle, kanskje billigere. dc-8ern har kanskje noen lokale anbefalinger som har en town car eller 1000 å hyre ut?

Er enig med Tommy...og har noen lokale Town Car gurus jeg kan hoere med....

Back