Randi Flesland går av!!

Replying to Topic 'Randi Flesland går av!!'

Originally posted by Geir

laurentz

Det var jo absolutt på sin plass å advare oss passasjerer mot lønnskonflikt med flygelederne når Flesland fikk spørsmål om det! Jeg har levd i 38 år og i hele denne tiden har flygelederne benyttet seg av sin stilling til å skape kaos og utgifter for næringslivet og problemet for folk som skal reise på ferie, reise til familieselskaper osv. For å kunne heve lønna ytterligere og for å trenere vedtak de ikke liker.

Tenker dere flygeledere i det hele tatt på det "krigen" deres fører til? Hvor mange unger er det som gleder seg til å besøke besteforeldre, men som havner opp i kanselleringer? Hvor mange er det som gleder seg til en ferie i syden, men som må kaste bort ferietiden på venting på flyplsser? Bare fordi dere plutselig blir så veldig "syke" når dere ikke får det NØYAKTIG slik som det passer DERE?

Tenker dere på dette eller er dere så egoistiske at dere KUN tenker på deres egen lommebok? Jeg er BRENNSIKKER på at dere snart streiker dere til enda fetere lønn.

Leser i VG i dag at dere ikke tar noen form for selvkritikk: "Vi har ikke gjort noe galt". Hva er dette for utrolig frekkhet? Er ikke kollektiv ulovlig sykemelding galt??? Er ikke sabotasje av nødvendige innsparingstiltak galt? Er ikke mobbing av sjefen sin galt?

Makeløs frekkhet og utrolig selvsentrering - ikke engang typografene kom ned på det nivået dere viser.

Og igjen - jeg har IKKE svaret på hvordan man skal kunne ta knekken på de norske flygelederne, men jeg mener vi bør se seriøst på alle forslag som kommer frem (ikke flygeledernes såkalte "forslag" selvsagt, det hadde vært litt vel komisk).

nå var du smart nå

HALLO det er jo umulig å komme gjennom med argumenter til deg? HVorfor uttaler du deg egentlig om ting du overhodet ikke har peilig på? Når skal du begynne å tenke flysikkerhet??? Drit nå i juleskinka og om alle kommer seg frem når dem skal. FLYSIKKERHET er Prioritet nummer 1. Om du virkelig ikke skjønner det er det lite håp!

Herregud, den artikkelen var da regelrett UTROLIG FANTASTISK GOD!!!

ENDELIG en journalist som har satt seg inn i bakgrunnstoffet. Imponerende!

POLITIKERNE ER DE SKYLDIGE - Randi gjorde bare jobben hun ble satt til.

Og hvis flyselskapene vinner rettssaken, så går vinninga opp i spinninga... :cool2

-Posting deleted-

:skep :skep

Takk catocontrol, det var en skitbra artikkel, som endelig traff spikeren på hodet. :devot:

Hegnar i gårsdagens Finansavisen spår stort sykefravær allerede til våren...lønnsoppgjøret!

Nei, da er det ikke sykefravær men evt. streik. Vi må tydligvis vise folk forskjellen på dette. :)

Back