QRs B787 (status, interiør m.v.)

Re: QRs B787 (status, interiør m.v.)

For sammenligningens skyld: her her info om Thomsons 787 config, Blir ganske likt Norwegian såvidt jeg kan se:

The Thomson Airways Dreamliner carries 291 passengers, with 47 in Premium Club class in a 2-3-2 configuration with a 38” seat pitch. There are individual touch-screen Panasonic IFE systems and an improved service and food offering. Alcohol is also included free for Premium customers.

Standard class in the new aircraft promises wider aisles, wider seats and slightly more legroom than normal. The cabin is configured 3-3-3, with a 33-34-inch seat pitch and seats 244 passengers.

Seats have personal TVs with USB ports and offer broadband internet and, possibly, mobile phone usage.

Attachments

• Dreamliner-Premium-seat.jpg
    Dreamliner-Premium-seat.jpg
    24.3 KB · Views: 1,749
  • Dreamliner-economy-seat.jpg
    Dreamliner-economy-seat.jpg
    28.7 KB · Views: 1,757

For sammenligningens skyld: her her info om Thomsons 787 config, Blir ganske likt Norwegian såvidt jeg kan se:

The Thomson Airways Dreamliner carries 291 passengers, with 47 in Premium Club class in a 2-3-2 configuration with a 38” seat pitch. There are individual touch-screen Panasonic IFE systems and an improved service and food offering. Alcohol is also included free for Premium customers.

Standard class in the new aircraft promises wider aisles, wider seats and slightly more legroom than normal. The cabin is configured 3-3-3, with a 33-34-inch seat pitch and seats 244 passengers.

Seats have personal TVs with USB ports and offer broadband internet and, possibly, mobile phone usage.

Yep. Det har jeg sagt en stund siden. Som du skriver, dette gir en god ide om hva DY kan gjøre i og med at antall seter er nesten lik. Spørsmålet for DY bli også størrelse på galleriene og antall toalet. Angående premium kabinen, må vi forvente noe a la SK Eco Extra, ikke mer dessverre.

Qatar sin første maskin er fortsatt i VCV for montering av IFE og har vært der nå snart en måned.

Itillegg har de nå fått levert maskin nr 2 og 3, som straks vil bli fløyet ned til VCV for IFE-montering

Er det nokon som har noko informasjon om QR sine flygingar frå Norge? Eg skal reise i midyen av september frå OSL, og då er det 787 som står på planen. Men, kjem dei igang til den tid?

Beklager hvis dette er tatt opp før, men kunne ikke finne noe.

Det ser jo ut som at Qatar har en slags benstøtte i Y på 777-flyene dems (på første rad), har de det på Dreamlinerne også?

Qatar-Airways-Five-Star-Economy-Class-568x339.jpg

Back