Qantas har vel ikke First i andre-etasje? (ref: seatguru)
Nop, og med det store hullet som trappen opp utgjør, så høres det hele snodig ut at rask dekompressjon skulle gjort neo slikt.
-A
Qantas har vel ikke First i andre-etasje? (ref: seatguru)
Bortsett fra alle betraktninger om at dette tross alt gikk bra, og at det faktisk er mulig å bytte C mot B , så hva kan egentlig være årsaken til denne episoden som jeg faktisk vil kalle en "nesten" flyulykke. Det er ørsmåe marginer i denne bransjen og dette kunne gjerne har endt opp som den første flyulykke som Quantas noensinne har hatt.
Hullet i flykroppen er er stykke fra lasteromsdøren og er ikke en "naturlig" sted å få et hull. UA747 fra Hawai mistet faktisk lasteromsluken pga en låsefeil, men her må noe i bagasjen(frakten) ha "eksplodert" på en måte, uten medvirkning av noen form for terrorister. Det er forøvrig godt mulig at det kan ha hendt. Passasjerene har med seg det utroligste i sin bagasje. Hørte om han som skulle flytte og pakket ned hele lighter-samlingen sin i en koffert og fikk den faktisk ombord i flyet...der vær det mye brennbar veske som kunne ha skapt en alvorlig ulykke.
Bortsett fra alle betraktninger om at dette tross alt gikk bra, og at det faktisk er mulig å bytte C mot B , så hva kan egentlig være årsaken til denne episoden som jeg faktisk vil kalle en "nesten" flyulykke. Det er ørsmåe marginer i denne bransjen og dette kunne gjerne har endt opp som den første flyulykke som Quantas noensinne har hatt.
Hullet i flykroppen er er stykke fra lasteromsdøren og er ikke en "naturlig" sted å få et hull. UA747 fra Hawai mistet faktisk lasteromsluken pga en låsefeil, men her må noe i bagasjen(frakten) ha "eksplodert" på en måte, uten medvirkning av noen form for terrorister. Det er forøvrig godt mulig at det kan ha hendt. Passasjerene har med seg det utroligste i sin bagasje. Hørte om han som skulle flytte og pakket ned hele lighter-samlingen sin i en koffert og fikk den faktisk ombord i flyet...der vær det mye brennbar veske som kunne ha skapt en alvorlig ulykke.
dette kunne gjerne har endt opp som den første flyulykke som Quantas noensinne har hatt.
Det der er vel ikke helt korrekt (og da mener jeg ikke at du skriver Qantas feil). Hva som er en flyulykke kan vel være et definisjonsspørsmål, men Qantas har ihvertfall vært av rullebanen to ganger, og det kan være farlig nok det.
MOW: Har ikke containerene også bare en plastvegg/presenning hos enkelte?
Ikke glem at det er en del krefter med i bildet når trykket faller slik ...
Nop, og med det store hullet som trappen opp utgjør, så høres det hele snodig ut at rask dekompressjon skulle gjort neo slikt.
-A
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.