Hullet i flykroppen var på 2-3 diameter...
Blir vel 2 meter horisontalt og 3 meter værtikalt.
Fra vg.no:
(...) - De har sagt at trykket fra ekpslosjonen gjorde at det gikk hull i taket opp til første klasse også, sier Maren, som selv var flyttet til businessklasse etter å ha byttet med en annen passasjer.
En BC-pax som byttet plass med en EC-pax?? Why?? :lol:
Godt at det endte bra!
VG skriver bla om at flyet hadde et "hull i understellet" !!!
"Heide forsto raskt at det ikke var sikkert at dette kom til å gå bra"
Når en flyr Qantas går det alltid bra.Det viser samtlige statistiker.
Jeg har byttet på den måten en gang, fordi BC-passasjeren hadde flyskrekk og måtte sitte ved vindu, så da byttet vi 6A mot 4B eller noe sånt Men vedkommende ble sur da jeg fikk businessforpleining... og vedkommende måtte ta til takke med pastasalat (eller noe i den duren).En BC-pax som byttet plass med en EC-pax?? Why??
De har sagt at trykket fra ekpslosjonen gjorde at det gikk hull i taket opp til første klasse også
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.