Qatar tilbudstråd

Re: Qatar tilbud 2017

Og klikker man seg videre for å se flere tilbud så feiler siden...

Verdt å merke seg at Qatar har en ukesregel på disse tilbudene, så for helgeturentusiaster er nok ikke dette de beste tilbudene.

Verdt å merke seg at Qatar har en ukesregel på disse tilbudene, så for helgeturentusiaster er nok ikke dette de beste tilbudene.
Det kan jo hende at Qater har flere feil i algoritmene sine slik at det både er mulig å få gode priser for kortere perioder og å få lavere enn annnonsert pris.

Heisann!

Ja, du har rett robertaas, viste seg for meg at prisene ble lavere enn de annonserte.

Vi er 3 voksne som booket til Dubai i høsteferien i Oktober, og prisen for oss ble kr 2265 pr person.

Ingen upris det, vi reiser da lør-lør, så for oss funket dette utmerket! Heldig med å kunne kombinere ett årlig møte med noen feriedager!

Bare hotellsalgene blir like bra nå... :)

Kim

Pass på at det fortsatt kan være veldig varmt der da. Min første tur til Dubai var helt i slutten av oktober og naive meg trodde jeg skulle kunne gå litt rundt. Det var da fortsatt alt for varmt til og jeg tror et luftavkjølt bussskur reddet meg fra solstikk, det var rett før jeg gikk i bakken.

Og bruker man promokode "VISA" og betaler med et VISA-kort så får man inntil 15% ekstra rabatt hos Qatar.

http://www.qatarairways.com/global/en/offers/travel-festival-visa-offer.page

Er dog noe uklart hva rabatten blir og når den slår til. Er nok bare å prøve seg fram. Ser i T&C at det bl.a. står:

- The Visa additional discount applies to eligible Qatar Airways Travel Festival fares.

- Discount does not apply to companion offers or special offers for 3 and more passengers.

Pass på at det fortsatt kan være veldig varmt der da. Min første tur til Dubai var helt i slutten av oktober og naive meg trodde jeg skulle kunne gå litt rundt. Det var da fortsatt alt for varmt til og jeg tror et luftavkjølt bussskur reddet meg fra solstikk, det var rett før jeg gikk i bakken.

Nå er jo dette litt individuelt. men du kan jo ikke skremme bort folk slik.. Oktober er vel den måneden vi hadde mest besøk og det er vel ingen som har synes det har vært ille..

Det er jo også midt på dagen det er varmest og i oktober er det utmerket å kunne sitte ute på noen av de utallige strand og uterestaurantene som er i Dubai. (det kan faktisk bli litt kjølig i for eksempel januar/februar).

Heisann!

Skal sant sies at vi var der samme uken i fjor også, og vi lå på stranden i 5-6 timer hver eneste dag når jeg ikke jobbet! Godt vant med varme, og er derfor vi drar dit. :)

Så er det akkurat samme uken jobbmøtet er lagt i år som i fjor, og flaksen gjorde at det er høstferie i Norge da, så passer perfekt å ta med fruen og den ene jenta nedover.

Kim

Hmm får vel prøve å sikre BA sølvkortet i år også... Qatar i C til østen er liksom min måte å gjøre det på.

2 pax til Bali i business for 14789, er det en trykkfeil?

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

Det skal sies at Singapore har matchet prisene til Sydney ihvertfall - tok et raskt søk på Expedia.

Har tittet på en uke i nov ( blir jo 6 netter på hotell ) . To pax 8.360 med VISA rabatt . Rabatten er kun på fare only, ikke taxes. Tror dette blir booket... Har lyst å se nye DOH... Finner man Diners lounge mot gebyr ?

14 665 per pers OSL-AKL hvis man booker for 2 i Business. Det må vel sies å være en bra pris.... et par hundre mer hvis man vil booke direkte hos QR.

Har tittet på en uke i nov ( blir jo 6 netter på hotell ) . To pax 8.360 med VISA rabatt . Rabatten er kun på fare only, ikke taxes. Tror dette blir booket... Har lyst å se nye DOH... Finner man Diners lounge mot gebyr ?

Planlegger du 6 netter i DOH???

Anbefales ikke. 2-3 dager er nokk der.

Dårlig formulert 6 dager SIN, men noen timer hver vei nye DOH . Har kun vært på gamle...Elsker SIN....

Holdt av 2 billetter til MLE i C for 9924,- per pers... Ikke gærnt.

Booket vår, også med 350-900, SIN kr 4.179 pr pax for to og fratrukket 15% VISA rabatt..( rabatten av nettopris før taxes )

Lenge siden slikt tilbud, i tilleg lenge siden sist og nr. 2 på ønskeliste i Asia.

HKG var nr. 1, men nå booket 4 uker tidligere med TK . Så to på vel en mnd....

Back