Qatar tilbudstråd

Re: Qatar tilbudstråd

Heads up: Qatar begynt med kampanjepriser på "premium cabin" til Asia nå der kun OSL-DOH/DOH-OSL delen av turen er i business. Den er godt gjemt nede i bookingdialogen så plundrete å finne gode gjennomgående business-priser og fort gjort å gå på en "economy-smell"
Vil si at det står ganske tydelig
upload_2020-2-21_9-30-8.png

Hvorvidt det er på sin plass å komme opp med dette alternativet når du trykker på "premium only" er en annen diskusjon :rolleyes:

Vil si at det står ganske tydelig
Det er tydeligere i appen med en gul firkant og tekst om hvilke leg du får economy på. Mousover funket dårlig på i min nettleser så jeg ser ikke hvor det er economy på vanlige websider.

Kanskje ikke et så dumt tiltak for å få flere til å unne seg denne luksusen (les: selge mer). Og som vi vet: har man først prøvd business på langtur, så sitter det langt inne å gå tilbake til økonomi.

Når jeg booker SVG-CPH-DHO-BKK med samme retur, da får jeg et meeget tydlig varsel om hvilke flighter som ikke er Biz.

8f967ddb7b6c158bec323e469ca03f20.jpg

Her varsles det meget tydelig om at SAS PLUS er å anse som economy.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå har Qatar kommet med et av de mange reelle business-tilbudene sine igjen (kjøp før 4. mars. (Litt plundrete å finne flightene pga. det som er nevnt over og umulig å søke på rene business-priser)

Ser ut som Qatar fant ut at det å tilby mixed-cabins når man søker kun premium ikke var noen god idé og nå er det borte fra søkene. (Dvs. på QR-flightene - har ikke sjekket type SAS-connections osv)

Back