Kan hende det at eg fekk logga inn, og åpna søkemotor-sida FØR 13:00 redda meg. Har gjort 10-15 søk så langt, utan problemer. Men som sagt, ingenting å finne. Luktar nål i høystakk her ja
Har ikkje peiling for å være ærlig. Har prøvd begge metodar, med både 1 og 2 pax, one-way og t/r. Godt over 20 søk. Byrjar å bli rimelig skeptisk til availabilityen her
Har ikkje peiling for å være ærlig. Har prøvd begge metodar, med både 1 og 2 pax, one-way og t/r. Godt over 20 søk. Byrjar å bli rimelig skeptisk til availabilityen her
Jeg sjekket også hva som var lavest priser i hele perioden for en destinasjon og for på dette og mange varianter rundt ingen treff. Men mindre det er noe som skal sprette opp når man skal legge inn personalia eller kredittkort så ser det ikke ut til å være særlig tilgjengelig.
Fikk faktisk svar fra kundeservice dere - det ser rart ut med denne feilmeldingen, men man må altså velge første strekning først før det andre kommer opp... Funket fint på lørdag. For øvrig har prisen gått opp 500 siden lørdag på angjeldende strekning, så da haster det ikke...
Qatar feirer fem år fra Oslo, tilbud i business og economy. Litt varierende hvor gunstig det er. Eneste jeg ser som peker seg ut denne gangen er CPT for 17445 kroner i business. Nairobi går for for 3945 kr i economy, og Windhoek for 5395 kr . http://www.qatarairways.com/no/en/offers/regional-promotion.page
Syntes ikke det var det helt store tilbudet.. et par destinasjoner var forsåvidt greie, som Krabi (1500kr billigere). Nairobi ligger på 3900 med både lufthansa og Turkish.
CPT 17445 er nok det beste tilbudet i C ja, og ikke spesielt bra.
Syntes ikke det var det helt store tilbudet.. et par destinasjoner var forsåvidt greie, som Krabi (1500kr billigere). Nairobi ligger på 3900 med både lufthansa og Turkish.
CPT 17445 er nok det beste tilbudet i C ja, og ikke spesielt bra.
Av høydepunkt er vel kanskje Singapore som da ligger på rundt 12k per snute i business og følgelig en rimelig okei mulighet til å få flydd 359. BKK er som vanlig den beste dealen med ned i 10k per snute.