Qatar - tilbudstråd 2016

Re: Qatar - tilbudstråd 2016

Får også søkt her, men ikke sett noe som helst av "Golden Tickets" i periodene man kan reise nei... Spørs om det bare er ledig på skuddårsdagen... ;)

Kim

Nede med denne feilmeldinga gitt
Internal Server Error - Read

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Reference #3.34f57468.1473073552.11dd0939

Kan hende det at eg fekk logga inn, og åpna søkemotor-sida FØR 13:00 redda meg. Har gjort 10-15 søk så langt, utan problemer. Men som sagt, ingenting å finne. Luktar nål i høystakk her ja ;)

Skal man se "golden ticket" i den første prisoversikten eller når man går videre med valgte flighter?

Skal man se "golden ticket" i den første prisoversikten eller når man går videre med valgte flighter?

Har ikkje peiling for å være ærlig. Har prøvd begge metodar, med både 1 og 2 pax, one-way og t/r. Godt over 20 søk. Byrjar å bli rimelig skeptisk til availabilityen her ;)

Har ikkje peiling for å være ærlig. Har prøvd begge metodar, med både 1 og 2 pax, one-way og t/r. Godt over 20 søk. Byrjar å bli rimelig skeptisk til availabilityen her ;)
Jeg sjekket også hva som var lavest priser i hele perioden for en destinasjon og for på dette og mange varianter rundt ingen treff. Men mindre det er noe som skal sprette opp når man skal legge inn personalia eller kredittkort så ser det ikke ut til å være særlig tilgjengelig.

Da er vel konklusjonen: Det er ikke gull alt som glitrer...

Kim

Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja noe er galt med multi city. Søkte med denne for 2 dager siden, da virket det fint. Nå får jeg

Fikk faktisk svar fra kundeservice dere - det ser rart ut med denne feilmeldingen, men man må altså velge første strekning først før det andre kommer opp... Funket fint på lørdag. For øvrig har prisen gått opp 500 siden lørdag på angjeldende strekning, så da haster det ikke...

Syntes ikke det var det helt store tilbudet.. et par destinasjoner var forsåvidt greie, som Krabi (1500kr billigere). Nairobi ligger på 3900 med både lufthansa og Turkish.

CPT 17445 er nok det beste tilbudet i C ja, og ikke spesielt bra.

Syntes ikke det var det helt store tilbudet.. et par destinasjoner var forsåvidt greie, som Krabi (1500kr billigere). Nairobi ligger på 3900 med både lufthansa og Turkish.

CPT 17445 er nok det beste tilbudet i C ja, og ikke spesielt bra.

Jeg har kjøpt Qatar til CPT for både 14K og 9K, så jeg ble heller ikke imponert.

Back