Litt merkelig denne prisingen til Qatar.. Vi er fire gutter som skal til Formel 1 i Abu Dhabi (lander DXB/DWC) og ser ved at å booke billettene på Momondo? så blir de enda rimeligere (kroner 1916,-)(og dette burde jo være en dyrere helg).
Det som er merkelig er at hvis du da legger inn to personer i bestilling så øker prisen til kroner 2122,-. Man ville jo tro at det skulle bli i det minste samme pris, eller da rimeligere siden de også har en companion kampanje.
De har progressive priser. Jo flere, jo billigere. Helt opp til 7 pax tror jeg.
Så da blir det dyrere for to enn for en?
Er vel heller det at det kun er en billett igjen til 1916. Når du da legger inn bestilling for 2 så selger de neste tilgjengelige klasse som har 2 ledige billetter.
Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja noe er galt med multi city. Søkte med denne for 2 dager siden, da virket det fint. Nå får jeg
Quote:
The requested cabin class is full or not available in at least one of the options listed below. (5003)
.. skulle så gjerne hatt en Oslo-Saigon-Bangkok-Oslo fra 1. til 12. mars.
Har sendt en henvendelse til dem, men det er vel ikke noe de prioriterer. Er skeptisk til å bestille hos andre..
.. skulle så gjerne hatt en Oslo-Saigon-Bangkok-Oslo fra 1. til 12. mars.
. Får sjekke litt mer BKK-SGN også, men hadde vært veldig greit å få en under 4.500 hos Qatar direkte.
Et raskt søk på Momondo viser priser fra 400kr hver vei BKK-SGN hos lavprisselskapene i starten av mars
Beklager, men jeg må stille nok et irriterende spørsmål. Skal åtte dager til Dubai i mars (med kone og alle ungene) og ser jo at Qatar kommer veldig rimelig ut. Jeg prøver jo å komme litt opp i Star Alliance gradene og ser jo at per i dage blir det 6-7.000 kroner dyrere for familien med Lufthansa eller Turkish.
Burde man vente litt til på noen nye fete salg, eller skal man gi beng i dette gullkortet og heller bruke 5-6000 mer på øl der nede?
SC
eller skal man gi beng i dette gullkortet og heller bruke 5-6000 mer på øl der nede?
SC
Qatarairways.com er allerede nede, så dette lover godt....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.