Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja, den har vært oppe en annen plassARN-tilbudet er ordinær I-klasse som er stengt fra Oslo så finnes en del i juni/juli der når OSL ligger på 20.000
Har søkt endel i juli nå, og finner ikke tilbudsprisene hverken i øko(6,5) eller C(12K) fra ARN/CPH/OSL. Noen som har funnet, eller la de ikke ut billetter for den mnd?
QR-tilbud igjen.
Økonomi under kr. 4000 til Bangkok og Hong Kong, Australia ligger rundt 7800 kr.
Business 2-for-1, ligger på 20-22.000 til Bangkok, Singapore og Maldivene. Finnes andre destinasjoner også.
http://www.qatarairways.com/no/en/offers/regional-promotion.page
Ikke all verden, Australia var jo tidligere i år nesten 2500 kr billigere..QaR har tydeligvis oppdaga at SQ prøvde seg med gode tilbudspriser til Australia, og gjør det samma selv med enda litt bedre priser!
http://www.qatarairways.com/no/en/offers/campaign.page?CID=EMNO721820
Ikke all verden, Australia var jo tidligere i år nesten 2500 kr billigere..
Tenkte på økonomi. Om det hadde vært under 5300,-(som jeg har sett tidligere) til Melbourne så ville selv jeg slått til.Faktisk enda billigere og om man brukte Expedia. Min flytur hit i business kostet 13k og noe. Det får være innafor. Sett bort i fra at jeg trenger fire legs med BA så fornyer det alene sølvkortet for enda et år til februar 2018. Anger litt på at jeg ikke drev litt fiksfakseri og ruta via Hong Kong feks på vei hjem, men men får være grenser hvor mye jeg gidder å fly for den statusen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.