Qatar - tilbudstråd 2016

Re: Qatar - tilbudstråd 2016

Stopover i DOH er lov, men det koster 200 USD ekstra på billetten. Virker ikke som om de vil ha folk til å stoppe der...:rolleyes:

Ja, den har vært oppe en annen plass ;) ARN-tilbudet er ordinær I-klasse som er stengt fra Oslo så finnes en del i juni/juli der når OSL ligger på 20.000

Har søkt endel i juli nå, og finner ikke tilbudsprisene hverken i øko(6,5) eller C(12K) fra ARN/CPH/OSL. Noen som har funnet, eller la de ikke ut billetter for den mnd?

Mesteparten av sommeren er blokkert. Hvertfall på de avganger som returen er før skolestart.

Selv bestilte jeg i går til 12,6K BGO BKK BGO ved avreise i feb, retur i mars. God deal

Har søkt endel i juli nå, og finner ikke tilbudsprisene hverken i øko(6,5) eller C(12K) fra ARN/CPH/OSL. Noen som har funnet, eller la de ikke ut billetter for den mnd?

Jeg booket OSL-DOH-BKK T/R i C fra 20/07 til 27/07 forrige helg til NOK 10 037,- på qatarairways.com, så juli har i allefall ikke vært blokkert fra starten av. Med de "ekstratilbudene" som dukket opp like i etterkant på Expedia.com, etc, (som også er kringkastet på Flyertalk), så er det vel ikke utenkelig at det rett og slett er utsolgt for kampanjebilletter i ferieperiodene. Jeg synes det begynner å bli ganske utplukka. Det er jo sinnssyke priser. He-he.

Ettersom jeg noen dager senere også fikk karret til meg OSL-DOH-CPT T/R i C uka før høstferien til NOK 9 200,- må jeg si meg fornøyd med uttellingen av denne kampanjen. ;)

Last edited:

Er de borte alle sammen? Finner bare BKK og SIN-billetter til over 30k for to i C for eksempel.

Fikk booket tidligere i dag, men når jeg sjekket nå tidligere i kveld,
var "Business Promotion"-borte fra de avgangene vi vurderte; tror ikke
det var så mye billetter, og flere av de billigste prisene; var med nesten
ett døgn overlay i Doha, slik at man måtte booke hotell. Vi løste det, ved
å fly C-klasse på vei ned, og tok Economy på vei hjem, det kom på ca.
kr: 9.200.- pr. person; med ca. kun 2t overlay begge veier.

Jeg så business promo-kolonnen, men fortsatt med stive priser. Det var ikke en promokode man måtte putte inn?

Nei da, ingen kode nødvendig - men du må huske på å velge to personer
når du søker.

Ikke all verden, Australia var jo tidligere i år nesten 2500 kr billigere..

Faktisk enda billigere og om man brukte Expedia. Min flytur hit i business kostet 13k og noe. Det får være innafor. Sett bort i fra at jeg trenger fire legs med BA så fornyer det alene sølvkortet for enda et år til februar 2018. Anger litt på at jeg ikke drev litt fiksfakseri og ruta via Hong Kong feks på vei hjem, men men får være grenser hvor mye jeg gidder å fly for den statusen.

Last edited:

Faktisk enda billigere og om man brukte Expedia. Min flytur hit i business kostet 13k og noe. Det får være innafor. Sett bort i fra at jeg trenger fire legs med BA så fornyer det alene sølvkortet for enda et år til februar 2018. Anger litt på at jeg ikke drev litt fiksfakseri og ruta via Hong Kong feks på vei hjem, men men får være grenser hvor mye jeg gidder å fly for den statusen.
Tenkte på økonomi. Om det hadde vært under 5300,-(som jeg har sett tidligere) til Melbourne så ville selv jeg slått til.

Skikkelig grinete på Qatar nå! Hoppet jo på 2-for-1-tilbudet deres forrige helg, og ser nå at jeg da tapte over 3000 kr på samme reisedager og tider til Singapore på biz[emoji19]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da blir det Angkor Wat på madammen (som bursdagsgave), og Qatar biz på gubben =)

Back