Qatar - tilbudstråd 2016

Re: Qatar - tilbudstråd 2016

Skikkelig grinete på Qatar nå! Hoppet jo på 2-for-1-tilbudet deres forrige helg, og ser nå at jeg da tapte over 3000 kr på samme reisedager og tider til Singapore på biz[emoji19]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje det ikke føles like surt når jeg kan fortelle at det samme skjedde meg - bortsett fra at smellen ble på drøyt 11 000.... og det skjedde etter at jeg grein meg til å kjøpe de første billettene, og fortalte hjemmefronten at "billigere enn dette blir det ikke.." Jada. Mistet noen bonuspoeng der - og de er dyre å anskaffe.

Får av en eller annen grunn kampanjer tilsendt på Polsk fra QR. Vanligvis er kampanjene til QR ut fra Warszawa en del dårligere enn fra Oslo men i dag ramla denne inn med tilbud i Y.

Warszawa (WAW) Bangkok (BKK) 1,110 PLN
Warszawa (WAW) Bali (DPS) 1,080 PLN
Warszawa (WAW) Ras Al Khaimah (RKT) 1,035 PLN
Warszawa (WAW) Doha (DOH) 975 PLN
Warszawa (WAW) Hanoi (HAN) 1,130 PLN
Warszawa (WAW) Kuala Lumpur (KUL) 1,090 PLN
Warszawa (WAW) Malediwy (MLE) 1,080 PLN
Warszawa (WAW) Ho Chi Minh (SGN) 1,110 PLN
Warszawa (WAW) Singapur (SIN) 1,120 PLN

1120 PLN er i skrivende stund ca. 2400 NOK. Ganske OK priser dersom man har anledning til å reise ut fra WAW.

Bestilles: 1-5. juni
Reiseperiode: 27. juni - 4. september

http://www.qatarairways.com/pl/pl/offers/children-promotion.page?CID=EMPL161040

EDIT: La ikke merke til at det kun var en barnekampanje før nå

Last edited:

Early warning. Fra pålitelige kilder opplyses det at det er nytt salg fra og med mandag 29. august.

Sent from my iPad using Tapatalk

Selv om jeg ikke akkurat orker så mange andre i deres fly alliance(har litt å si med mine hoved reisemål), så må jeg si at Qatar i seg selv er meget bra. Blir vel en 11-12 laken for å komme seg langt bort og hjem igjen i Biz. Hvilende hval:-)

Dubai t/r fra 2249,- annonsert, men fant mest til 2335,-
Delhi t/r fra 2989,-

Salgsperiode: 5. september

Reiseperiode: Oktober-juni

Pass på at de flyr fra 2 forskjellige flyplasser i Dubai.

Last edited:

Dubai t/r fra 2249,- annonsert, men fant mest til 2335,-
Delhi t/r fra 2989,-

Salgsperiode: 5. september

Reiseperiode: Oktober-juni

Pass på at de flyr fra 2 forskjellige flyplasser i Dubai.

Som en ekstra bonus til denne, så kan man benytte seg at qatar sitt herlige kids fly free tilbud.

Jeg laget meg nettopp en dummybooking i vinterferien.

2 voksne og 2 barn (under 12 år), den nette sum av 8 800 for fire personer.

http://www.qatarairways.com/global/en/offers/travel-festival-kids.page

Hm, frister veldig med en vinterferie til Asia med disse lave prisene. Men er veldig usikker på om det blir Vietnam, Filippinene eller eventuelt noe i Thailand - eventuell en kombo. Regner med å reise en onsdag ettermiddag og tilbake en 10 dager etter... Hva passer seg for en ungkar med interesse for god mat, avslapping, litt strender og en OK storby i hvert fall i en ende?

Prøvde på det samme, men med tre små så går det ikke ann å booke med dette tilbudet..
Nei, det blir nok litt vanskelig, spørs om sistemann må bookes separat, eller ved å ringe inn, eller at du kjøper inn en av de små som voksen.

Flyselskapene gir katta, men det er jo greit å si ifra.

Hm, får stadige meldinger om at returen er full om jeg booker "Multi-city", selv om det funker fint hos diverse byråer. En mulig bug?

Hm, får stadige meldinger om at returen er full om jeg booker "Multi-city", selv om det funker fint hos diverse byråer. En mulig bug?

Virker ikke som alt stemmer på qatar sine sider nei. Var jo et fantastisk promotilbud!

attachment.php

Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja noe er galt med multi city. Søkte med denne for 2 dager siden, da virket det fint. Nå får jeg
The requested cabin class is full or not available in at least one of the options listed below. (5003)

Attachments

• qatar.png
    qatar.png
    62.8 KB · Views: 481
Last edited:

Tilbuder gjelder Business Class også. Jeg finner OSL-BKK t/r for 10 lapper.

Ikke så mye ledig i høst. Litt ymse, men er ledig neste år i februar osv, fra 10386 kr t/r OSL-BKK i C... Singapore for rundt 11.000 og Krabi også. DXB ca 10.000.

Last edited:

Trenger en tur i høst. Finner kun utreise til 15k. Returen til fair enough pris. Uansett blir totalen sky high. Så blir nok EK på neste tur :)

FQTV iPhone on Tapas talk

Kan sjekke datoer hvis noen er interesserte i business klasse (sitter med GDS-tilgang).

Happy hour på puben nå.
Har selv KVSTool så det ordner seg nok

FQTV iPhone on Tapas talk

Back