• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Qatar - tilbudstråd 2016

Re: Qatar - tilbudstråd 2016

Booka Singapore i oktober. Business 16k 2pax. Via expedia. :)

Last edited:

Da ble det guttetur til Bangkok og Singapore for å se Formel 1.

3 personer i business for 24.000kr var ikke gale, men disse F1 billettene kommer til å koste skjorta

MEN: Ebookers som jeg kjøpte billettene via har glemt å ta med mellomnavnene selv om disse ble skrevet inn. Blir dette et problem?

Du skal ikke se bort fra at mellomnavnene ligger i bestillingen uten at du ser dem. Har opplevd det med SAS også, og da sa de at alt var i orden. Uansett er vel mellomnavn mindre viktig så lenge fornavn og etternavn er korrekt..... Tror jeg....

Du skal ikke se bort fra at mellomnavnene ligger i bestillingen uten at du ser dem. Har opplevd det med SAS også, og da sa de at alt var i orden. Uansett er vel mellomnavn mindre viktig så lenge fornavn og etternavn er korrekt..... Tror jeg....

Mellomnavn er helt unødvendig.

Ser også at LH matcher prisen til DXB - kr. 2.611 med SK til FRA...

Brukte Momondo og fikk opp Superaver etc ca. 1.11 .

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til å bruke sånne onlinereisebyråer som skal ha 20 kroner i minuttet for support - men men 99% av reisene foregår jo uten problemer og man sparer jo fakisk flere tusenlapper på det vs å bruke flyselskapet direkte. Jeg synes flyselskapene direkte burde faktisk ha den laveste prisen - men dette ligger vel i kontrakten.

Ser ut som alt er borte nå finner feks ingenting igjen av de gode prisene til Sydney. :cry:

Business class t/r BKK i juli er sikret til den hyggelige sum av 8 løk :)

Ser ut til at juli-august er blokkert ut nå på business class. Jeg bestilte mandag natt.

Forrige salg hadde mye blackout, det står at denne har også uten at datoer et spesifisert

Blackout medio juli til medio august, men I klassen er stengt nå hele sommeren ser det ut som

NB! Det er en del ledig ARN-BKK for SEK 11262 i sommer (I-klasse).

Ja, den har vært oppe en annen plass ;) ARN-tilbudet er ordinær I-klasse som er stengt fra Oslo så finnes en del i juni/juli der når OSL ligger på 20.000

Tilbudet eg lenka til er også I-klasse (Business Promo). Juni/Juli derimot finn du nok ikkje.
Så vidt eg veit er CPH framleis tilgjengelig.

Back