Jeg fik tilbud per mail om aa oppgradere med Qatar til business paa Doha-Stockholm for 700 USD. Er det verdt det? Dollaren har jo styrket seg voldsomt mot kroner den siste tiden.
Jeg fik tilbud per mail om aa oppgradere med Qatar til business paa Doha-Stockholm for 700 USD. Er det verdt det? Dollaren har jo styrket seg voldsomt mot kroner den siste tiden.
Det blir vel totalt ca. 4-5000 under "normal" pris, noe som ikke er dumt. Om det er verdt å bruke penger på business-klasse blir jo opp til hver enkelt ... ^_^
Det blir vel totalt ca. 4-5000 under "normal" pris, noe som ikke er dumt. Om det er verdt å bruke penger på business-klasse blir jo opp til hver enkelt ... ^_^
Enig i det, ikke saa verst, men fortsatt "skal man ta seg raad til det". Jeg har en flyvning i forkant ogsaa paa 6-7 timer som ikke er omfattet av tilbudet (i A-320).
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.