JohnRR
ScanFlyer Blue
Re: Qatar - tilbud 2013
Hvor står det 1mnd?
Det står 1 mnd som maks reiselengde, og blackout 24JUL til 13SEP.
Hvor står det 1mnd?
Det står 1 mnd som maks reiselengde, og blackout 24JUL til 13SEP.
Går du inn på "prislisten" og klikker på Terms & Conditions, så står det:
Minimum reiselengde: 3 dager (Doha 5 dager) Maks reiselengde: 1 måned
Men det er klart noen har gjort en boo-boo her når det står noe annet i den listen du viser til.
Og kompisen min bestilte da en reise på 35 dager. Blir spennende å høre om det blir problemer med den billetten.
Husker at det er mye trøbbel med Qatar om en betaler med et annet kredittkort enn det som tilhører den som reiser. Men hvordan er det om jeg bruker min Paypal konto når det er min far som skal reise?
Ved Paypal så er jo reisen allerede betalt og reisen i seg selv er ikke betalt med kreditkort. Så tviler på at de spør etter kortet da.
Meget gode tilbud. Man får mye for pengene hos QR. Et av markedets beste businessprodukter og "doble " tier poeng dersom man er medlem i baec. En langtur med QR til f.eks Asia gir tier poeng som to langturer, så her kan man få poengene man trenger billig.
Hake og hake.. Har man meldt seg inn i BA sitt bonusprogram er det vel sjelden et problem at man må fly med selskapet for å oppnå status.Enig. Den eneste haken er at man må ha segmenter på BA metall for å rykke opp i nivåene. Men det løser seg lett t/r LHR eller en langtur til USA.
Man får absolutt mye for pengene, spesielt om man reiser på business. QR sin businessklasse slår flere selskapers F ned i støvlene. 80" pitch og en bredde på 30. Fantastisk! For ikke å snakke om cateringen og vinlisten. Den personlige servicen går også utenpå det meste annet jeg har opplevd gjennom 25 år med jobbreising. Og enda bedre blir det når nye DOH flyplass er klar.Meget gode tilbud. Man får mye for pengene hos QR. Et av markedets beste businessprodukter og "doble " tier poeng dersom man er medlem i baec. En langtur med QR til f.eks Asia gir tier poeng som to langturer, så her kan man få poengene man trenger billig.
Noen som tror at andre selskap "hiver" seg på denne typen tilbud ?