Qatar - Tilbud 2014

Re: Qatar - tilbud 2013

Går du inn på "prislisten" og klikker på Terms & Conditions, så står det:
Minimum reiselengde: 3 dager (Doha 5 dager) Maks reiselengde: 1 måned

Men det er klart noen har gjort en boo-boo her når det står noe annet i den listen du viser til.

Så det hadde kommet en ny mail fra Qatar i dag........Salget er utvidet - en dag til å spare opp til 30% rabatt med vår Nyttårssalg

Går du inn på "prislisten" og klikker på Terms & Conditions, så står det:
Minimum reiselengde: 3 dager (Doha 5 dager) Maks reiselengde: 1 måned

Men det er klart noen har gjort en boo-boo her når det står noe annet i den listen du viser til.

Det er tydeligvis en tabbe ett sted. For på denne siste kampanjen så står det maks 3 måneder når du trykker på linken i mailen jeg fikk fra Qatar airways.
Og kompisen min bestilte da en reise på 35 dager. Blir spennende å høre om det blir problemer med den billetten.

Får ikke lagt inn skjermdump. Men test linken fra mailen som er sendt ut.

For moro skyld OSL-MNL ut 03.feb hjem 31.mar Kr 5,306.- så de selger reiser med varighet over 1 måned på tilbud.

Last edited:

Husker at det er mye trøbbel med Qatar om en betaler med et annet kredittkort enn det som tilhører den som reiser. Men hvordan er det om jeg bruker min Paypal konto når det er min far som skal reise?

Husker at det er mye trøbbel med Qatar om en betaler med et annet kredittkort enn det som tilhører den som reiser. Men hvordan er det om jeg bruker min Paypal konto når det er min far som skal reise?

Ved Paypal så er jo reisen allerede betalt og reisen i seg selv er ikke betalt med kreditkort. Så tviler på at de spør etter kortet da.

Ved Paypal så er jo reisen allerede betalt og reisen i seg selv er ikke betalt med kreditkort. Så tviler på at de spør etter kortet da.

Jeg betalte min QR reise(OSL-BKK) med paypal å ble ikke spurt om kreditkortet en eneste gang. Dette var i mai 2013 og de hadde netopp begynt å ta i bruk Paypal da. Jeg vet ikke om praksisen har endret seg siden da.

OSL-SIN i J for 14 lapper og noen vekslepenger er ikke verst. Og det med kun 3 timer transfer i DOH begge veier. Og ikke minst 560 Tier Points rett inn på BA kontoen.
Fornøyd ja :)

Meget gode tilbud. Man får mye for pengene hos QR. Et av markedets beste businessprodukter og "doble " tier poeng dersom man er medlem i baec. En langtur med QR til f.eks Asia gir tier poeng som to langturer, så her kan man få poengene man trenger billig.

Meget gode tilbud. Man får mye for pengene hos QR. Et av markedets beste businessprodukter og "doble " tier poeng dersom man er medlem i baec. En langtur med QR til f.eks Asia gir tier poeng som to langturer, så her kan man få poengene man trenger billig.

Enig. Den eneste haken er at man må ha segmenter på BA metall for å rykke opp i nivåene. Men det løser seg lett t/r LHR eller en langtur til USA.

Enig. Den eneste haken er at man må ha segmenter på BA metall for å rykke opp i nivåene. Men det løser seg lett t/r LHR eller en langtur til USA.
Hake og hake.. Har man meldt seg inn i BA sitt bonusprogram er det vel sjelden et problem at man må fly med selskapet for å oppnå status.
En tur/retur som involverer connection på LHR er jo nok. Det kan være på den billigste discount-billetten man kan oppdrive også :)

Man får absolutt mye for pengene, spesielt om man reiser på business. QR sin businessklasse slår flere selskapers F ned i støvlene. 80" pitch og en bredde på 30. Fantastisk! For ikke å snakke om cateringen og vinlisten. Den personlige servicen går også utenpå det meste annet jeg har opplevd gjennom 25 år med jobbreising. Og enda bedre blir det når nye DOH flyplass er klar.
Når man i tillegg tjener så mange TP (for oss BAEC TP samlere), er det egentlig ikke vanskelig å velge selskap når man skal til Asia eller Afrika.
Hilsen en nyfrelst Qatar fan :)

Noen som tror at andre selskap "hiver" seg på denne typen tilbud ?

Ofte virker det som om de gjør det stille. Hver gang noen har et eller annet sykt tilbud sjekker jeg konkurrentene. Iblant har man flaks.

Turkish har stadig vekk Bangkok til 11500,-
Har bestilt flere ganger. Har aldri sett det annonsert fra dem......

Back