Qatar - tilbud 2013

Re: Qatar tilbud 2013

Tilslutningsbilletter finnes.

Det er visst ikke greie slotter å få på MNL, derfor åpnes Clark i tillegg.

Samme med OZ.. MNL er jo en loslitt flyplass som snart revner i alle sømmer...

CRK blir vel omtalt som den nye plassen, men det å bygge høyhastighetstog der blir vel bare en drøm...:cry:

Clark er jo helt supert for de som skal nordover. Så slipper man å kjøre gjennom den fæle trafikken i Manila. Tar jo 1,5 time fra flyplassen til der motorveien nordover starter.

Ser Emirates også starter på Clark fra høsten av.

Det er visst sånn at man satser på at Clark skal bli Manilas nye hovedflyplass. Masser av plass der, men som Reidar skriver, å få til høyhastighetstog ned til byen er vel nesten en utopi. En annen utfordring er all korrupsjonen der nede. Alle skal ha sin bit av kaken.

Men en delt løsning, funker for meg. Følger Thai etter??

Nja, "gjøres altså kun én gang" pr reiserute eller noensinne for det kortet? Du svarer ikke entydig. :)

Det kom ikke noe svar på denne fra sjefen selv, så vi får prøve litt empirisk forskning. Jeg skal ut å farte både her og der i september ser det ut til, og en god del av det blir hos QR, nå med nye kort.

-A

Det kom ikke noe svar på denne fra sjefen selv, så vi får prøve litt empirisk forskning. Jeg skal ut å farte både her og der i september ser det ut til, og en god del av det blir hos QR, nå med nye kort.

-A

Jeg kan aldri huske at jeg har måtte vise kredittkortet mitt på noen av mine reiser med QR, som det har blitt en god del av de siste årene. Har nok brukt en 2-3 forskjellige kort også.

Betaler du en reise for andre derimot, så er det noe helt annet, scan av pass, kort og skjema som fylles ut.

-A

Per reiserute, ikke per kort. Det spares ikke kortdata ut over hver enkelt PNR/ETKT.

Prosedyrene er endret til det bedre, og det vil bli færre tilfeller der man må gjøre "Credit card verification". Nå stort sett bare når kortholder ikke reiser selv.

Høstkampanje i både økonomi (5 dagers forsalg) og business (2 dagers forsalg), men med kort salgsperiode!

Salgsperiode frem til og med 23SEP, reiseperiode 01OCT-31MAR. Dog blackout i høysesong.

Destinasjon / økonomi / business

BKK / 4545 / 13445
DEL / 3745 / 14045
DXB / 3595 / 14045
MNL / 6195 / 19745
HKT / 6645 / 15845
SIN / 5545 / 14795

Mer info her: http://www.qatarairways.com/no/en/offers/campaigns.page

Høstkampanje i både økonomi (5 dagers forsalg) og business (2 dagers forsalg), men med kort salgsperiode!

Salgsperiode frem til og med 23SEP, reiseperiode 01OCT-31MAR. Dog blackout i høysesong.

Destinasjon / økonomi / business

BKK / 4545 / 13445
DEL / 3745 / 14045
DXB / 3595 / 14045
MNL / 6195 / 19745
HKT / 6645 / 15845
SIN / 5545 / 14795

Mer info her: http://www.qatarairways.com/no/en/offers/campaigns.page

Ah, har ventet lenge på et høstsalg med QR, men dessverre er ikke JNB/CPT med på listen..

Ny runde med tilbud i økonomi til 7. oktober:

Dubai 3495 NOK
Bangkok 4445 NOK
Hong Kong 4995 NOK
Colombo 5295 NOK
Singapore 5345 NOK
Manila 5945 NOK
Kuala Lumpur 5995 NOK
Phuket 6045 NOK
Melbourne 8845 NOK
Perth 8845 NOK

Terms & Conditions
Sales period: 2nd - 7th October 2013
Travel period: From 10th January until 15th June 2014
Minimum stay: 3 days
Maximum stay: 1 month
Discount applies to instant purchases only.
Discount applies to Economy and Business Class return tickets
Seats are limited and are subject to availability of the relevant booking class.
Fares include all applicable discounts, fees, taxes and airport charges. Service fees may apply for tickets purchased at Qatar Airways sales offices or through travel agents.
Tickets are non-refundable, non-transferable and non-changeable. Cancellations are not permitted
In case of no-show, ticket has no value for use on any other service, and it is non-refundable, non-changeable and non-bookable.
Stopover is not permitted.
Standard child/infant discount apply.
Other terms & conditions apply. Please review at the time of booking.
http://www.qatarairways.com/no/en/offers/book-early.page?CID=EMNO441270

Er det kun salg på nett eller er det noe reisebyrå som kan selge billetter for Qatar nå?

Ny runde med tilbud i økonomi til 7. oktober:

Dubai 3495 NOK
Bangkok 4445 NOK
Hong Kong 4995 NOK
Colombo 5295 NOK
Singapore 5345 NOK
Manila 5945 NOK
Kuala Lumpur 5995 NOK
Phuket 6045 NOK
Melbourne 8845 NOK
Perth 8845 NOK

http://www.qatarairways.com/no/en/offers/book-early.page?CID=EMNO441270

Litt merkelig prising hos QR synes nå jeg, lekte litt med OSL-BKK-OSL og DXB 19-26/10 og 5/1-12/1, kunne få C-klasse for ca 16.000 t/r, men ville jeg reise f.eks kun til DOH så ble det nesten dobbel pris:8:

Forøvrig var det intr. å sammenligne DY/QR på januar datoen, DY 8.320 t/r for ingenting, QR 16.000 for c-klasse, 6.000 ca ekstra er ingen dårlig deal gitt

Priser settes etter markedet, og lengde på en reise er bare én av flere faktorer som er med på å lage en pris. Så det er ikke tilfeldig at det er som det er.

God tur til BKK, DXB eller noe annet sted! :-)

Titter på Dubai for påsken 2014. QR har siste dag med salg i dag 24. oktober (http://www.qatarairways.com/no/en/offers/4-day-sale.page) med bl.a DXB fra 3295,-.

På våre aktuelle reisedatoer og med gunstige fly- og connectiontider finner jeg imidlertid 4096,- per pers som billigste. Reiser med barn så gode connection-tider og ikke komme frem eller ha avreise midt på natta er viktig, så dermed er ikke alle avganger aktuelle. Er dette en pris man bør slå til på, eller kan det komme enda bedre tilbud, f.eks når QR blir OW-medlem om ikke lenge?

Titter på Dubai for påsken 2014. QR har siste dag med salg i dag 24. oktober (http://www.qatarairways.com/no/en/offers/4-day-sale.page) med bl.a DXB fra 3295,-.

På våre aktuelle reisedatoer og med gunstige fly- og connectiontider finner jeg imidlertid 4096,- per pers som billigste. Reiser med barn så gode connection-tider og ikke komme frem eller ha avreise midt på natta er viktig, så dermed er ikke alle avganger aktuelle. Er dette en pris man bør slå til på, eller kan det komme enda bedre tilbud, f.eks når QR blir OW-medlem om ikke lenge?

Og et spørsmål til: Prisen er noe billigere på f.eks Expedia kontra QR sine egne sider. Er det noen fordeler ved å bestille direkte hos QR kontra hos OTA'er? Velge seter f.eks?

Er det mulig å bestille business en vei og economy retur i samme booking, eller må man ha to separate bookinger med enveisbilletter (dyrt alternativ...)?

Re: Qatar 2-for-1 Biz-tilbud

Jeg tolket det slik at "Offer valid only for main members and not family members." kun gjelder for 25% bonus Qmiles, og ikke selve tilbudet i seg selv.

Noen som vet om det er full milesopptjening på begge pax?

Woha!
Prisene til BKK og SIN er jo veldig, veldig gode. Med 787!

Gir dette One World-opptjening?

Back