Jeg venter ennå på nyheter hva som hender med TAM
De har så vidt jeg husker annonsert at en avgjørelse sannsynligvis ikke kommer før om opptil et år...
Godt poeng! Dette gjør det jo lettere og kanskje også billigere å nå 1500 TP, som snart kreves for BA gull.Quatar til Asia blir jo perfekt for tierpointsrun. Blir vel 120+120 til Asia for BA medlemmer.
Qatar Airways CEO Akbar Al Baker announced earlier this month the carrier intends to join the oneworld alliance by Oct-2013, only 12 months after it announced that it had been selected for membership. The 2012 announcement that the airline planned to join the alliance system sent ripples of reaction through the aviation landscape of the Middle East, as well as globally, helping to bring about a major commercial reshaping.
Jeg venter ennå på nyheter hva som hender med TAM - det selvinnlysende er jo at de forlater *A og går inn i OW - i og med LAN er founding member av OW - og Avianca/TACA/Copa har blitt tatt opp i *A.
Har mye poeng der jeg skulle brukt i *A - vel vel....
Da er det klart at QR blir medlem fra 30OCT.
Pressemelding: http://www.qatarairways.com/english_norway/press-release.page?pr_id=pressrelease_130909-oneworld
Noen som har en (u)kvalifisert mening om hva som skjer med allerede opptjente qmiles og -points?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.