• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Qatar 954 i med teknisk i dag

Liten korreksjon

BAE Avro og 747-400F er det ingen som er fullt sertifisert på.

Men ellers sier jeg meg helt enig i siste taler. Samarbeidet mellom selskapene er meget bra. Og SAS tech gjør en flott jobb.

I stand corrected :-)))
Men jeg trodde, og hørte at SAS tech hadde/har line maint. på Korean sin -400F
Men sånn er det.
Kan sies at ute i verden så kjøper SAS line maint. fra både KLM, BA og andre som ikke er partnere på andre områder eller i samme allianse.
 
Jeg vet ikke men kan ikke se hvordan det skulle ha noe stor betydning egentlig. DK er ikke medlem og det er delen kom fra.

Det er jo det jeg mener. De fikk delen fra en ikke STAR medlem.!

Det jeg hørte var at de ikke kunne få denne delen,en kunstrig horisont, fra CPH,og det ble spekulert i om hva grunnen til det var.??
 
Back
Top