• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SVG QantasLink Boeing 717 24APR23

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
QantasLink Boeing 717 reg. VH-YQV. Kommer inn fra SOF ca 11:20 i dag.

Ser ut som den fortsetter til KEF etter en fuelstop. Skal den til DL montro?
 
Last edited:
Re: 24.04 QantasLink Boeing 717

Fra Australia og hele veien over til USA fløy den under Southern Cross Airlines men på torsdagen fløy den fra Thunder Bay til Victorville via Los Angeles på Qantas callsign/flightnr. Hvordan kan det ha seg?
 
Re: 24.04 QantasLink Boeing 717

Fra Australia og hele veien over til USA fløy den under Southern Cross Airlines men på torsdagen fløy den fra Thunder Bay til Victorville via Los Angeles på Qantas callsign/flightnr. Hvordan kan det ha seg?

Southern Cross er et ferryflight-firma, i likhet med Nomadic. Tipper det var byråkrati-relatert. De sto jo to dager i Thunder Bay. Også mulig at de fikk teknisk, og at QF måtte 'overta'.
 
Re: 24.04 QantasLink Boeing 717

Southern Cross er et ferryflight-firma, i likhet med Nomadic. Tipper det var byråkrati-relatert. De sto jo to dager i Thunder Bay. Også mulig at de fikk teknisk, og at QF måtte 'overta'.

Ah. I see.
 
Back
Top