Da er tidene og routingen ute. Ser ut som flyet går MEL-PER-LHR, og de dermed legger ned MEL-DXB-LHR
http://www.routesonline.com/news/38...-perth-london-bookings-for-march-2018-launch/
Ser det er 2 QF9 flighter i lufta nå.
De er listet som:
QF9 A380-800 DXB-LHR
QF9 B787-8 PER-LHR
Er dette en feil, eller er det bare siste gang denne flighten går DXB-LHR før PER-LHR overtar flightnr? Flighten er straks nede på LHR ifølge Flightradar24.
https://www.flightradar24.com/QFA9/10cfdae4
Ser ut som det er siste gang QF9 går med A380 MEL-DXB-LHR ja. På Flight History hos FR24 kan man se at QF9 fremover kun står oppført med MEL-PER-LHR med B789.![]()
Link her: https://www.flightradar24.com/data/flights/qf9
17:02 ble tiden i følge FR24
And while I’m not the only journalist on the flight, I am the only one who has been sat in economy for the nine thousand and one mile journey.
Sadly for me, “Intrepid Travel Writer Survives 17 Hours In Bed” is not much of a story.
So while a gaggle of excited Australian press turn left into a world of champagne and lie-flat “suite” beds, I venture right, into the familiar kingdom of screaming kids and aching bottoms.
Ble det ikke verdens lengste flight, så er det i alle fall verdens lengste flight i mørket....
Jeg har tilbrakt nesten 17 timer i turistklasse på et Qantas fly. Jeg føler ikke for å gjenta den bedriften. Fikk ikke sove på de 17 timene heller. Aldri mer Australia til Norge uten en overnatting på veien.
Qantas has firmed options on six additional Boeing 787-9s and announced that it will retire its 747 fleet by 2020.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.