• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Qantas A380 med motortrøbbel nøyaktig ett år etter forrige

Re: Qantas A380 med motortrøbbel nøyaktig ett år etter forrige

Må si jeg føler med Qantas her som får den ene episoden etter den andre. De sliter med mye negativ omtale på hjemmebane i forbindelse med episoden for ett år siden, så streik/lock out og nå dette som garantert vil gi kritikerne mer vann på mølla. Hadde en rekke flighter med QF i sommer, og spesielt på A380 leverte de det totalt sett beste produktet jeg har opplevd på økonomi både i form av service og «hardware». Har også hatt flere flighter med EK A380 og synes QF, kanskje noe overraskende, var bedre på nesten alle områder.
 
Re: Qantas A380 med motortrøbbel nøyaktig ett år etter forrige

Dette får vel litt mer oppmerksomhet pga at det her er snakk om QF og A380. At et fly får motorproblemer er jo noe som skjer støtt og stadig, men enkelte hendelser får ufortjent mye oppmerksomhet

Delta hadde jo nylig en uncontaminated engine failure (dvs deler ble slengt ut av motoren ala QF i Singapore for et år siden) på en av deres 747 uten at ble skrevet så mye om
 
Back
Top