Puerto Rico kan være en partyplass om man går inn for det. Ettersom at det ser ut til at du skal ha med deg en nykomling i familien er det vel ikke party som står i fremste rekke. (men om du mot formodning skulle få lyst på en fest og parkert ungen så må jeg trekke fram Harleys og Joker disko. Harleys først, fram til stengetid, så over på Joker til sola står opp.... en slager..:colgate: )
Puerto Rico har 3 shoppingsentre av ulik størrelse. Det store som ligger i sentrum (Centro Civico Commercial ), Europa sentret som ligger på toppen mellom PR og Amadores og Aqua La Perra (tror det heter det) som ligger i "nydalen" som det kalles. Altså den dalen som ligger rett opp for havna.
Nå vet jeg ikke hvor du skal bo, men bor du på høyden mellom PR og Amadores kan jeg anbefale en restaurant som ligger helt i enden i andre etasje(sørenden blir det vel) av Europa senteret. Husker ikke navnet, men bra mat der. Club Barbacoa som ligger rett på utsiden av Europa kan også anbefales. Ikke noe spesiellt med maten kanskje, men bra underholdning...hehe
I sentrumssenteret har du masse og velge i. Må nesten bare prøve deg litt fram. Gå gjerne en runde først og se hvor det er masse folk. Alle vil nok prøve og kaste deg inn, men de som har vært der noen ganger har ofte sine favorittplasser. Sabidan som ligger ved taxiholdeplassen er en plass jeg kan anbefale. Alltid fått bra mat der.
I "nydalen" er det vel strengt tatt bare 2-3 spiseplasser. Har prøvd ett par av de også, men ikke noe spesiellt. God pizza da...

Søker du litt roligere forhold kan det kanskje være å foretrekke, ettersom at massene ofte søker inn til sentrumssenteret.
God tur..