• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Psst , VG i dag SAS på hele forsiden

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
Psst , VG i dag SAS på hele forsiden

Kun på Papir , løp til kiosken/gjett på tema

Replying to Topic ' Psst , VG i dag SAS på hele forsiden'

Nesten-kongelig stoff jo... :devot:

bruttern til Mette Marit igjen??

ARGHHH!!!! Sjelden jeg blir så oppgitt, provosert og samtidig lattermild av en artikkel, og det er bra VG har satt mange journalister på saken slik at det blir en god smørje! I artikkelen står det noe sånt som at det var "en resolutt og _heltemodig_ innsats fra pilotene som reddet passasjerenes liv".....og her snakker vi om en go-aorund fra lav høyde som man er trent til å gjøre.

Og all fokus legges på Høiby som kaptein selv om det var styrmannen som fløy, noe også Høiby selv understreker. Men det virker som VG er mest ute etter å lage en sak ut av ingenting. Dette hadde aldri stått i VG om ikke Høiby hadde vært i cockpit.

Nøttavisen har også en liten sak: http://www.nettavisen.no/innenriks/article677752.ece

Det er tydelig at agurktiden har kommet! :)

POSITIV VINKLING uansett!:devot:

Ja, dette er vel den eneste positive nyheten om SAS Braathens det siste året. Overskriften burde strengt tatt vært: "SAS-piloter gjorde jobben sin" :biggrin

Jeg skjønner selvsagt at en slik situasjon kan oppleves dramatisk, spesielt når det har vært en go-around fra veldig lav høyde som jeg forstår det har vært. Det er mest VG sin merkelig vinkling jeg reagerer på.

Pokker å, vi kom ikke på forsiden av VG i mai i fjor etter opplevelsen med Junker'n....

Skulle ha vært på forsiden et par ganger det siste året,jeg også! Og kanskje en liten notis om de 12 jeg har gjort i simulatorene det siste året? :cool2

Stein Kaptein

Hadde det vært en annen kaptein enn Høiby, så hadde ikke dette kommet i avisen engang!

BF:pissed

Trur VG har bomma litt kor Sola Flyplass ligger på kartet?

Back