Det at XO er det beste man faar, forteller hvor lite du vet om Cognac.
Naar det gjelder Martell, er det et kurant merke, men det finnes saa mye annet snadder aa velge imellom. Martell Cordon Bleu er min favoritt Martell i XO prisklassen. Maa det absolutt vaere en XO er Martell sin elendig i forhold til mange andre XO du faar kjoept paa polet. Toer jeg foreslaa Otard XO f.eks?
I skapet mitt finner du bl.a. en Louis XIII og en Hennessy Paradis. DA snakker vi floetepus, kamerat.
Men naa drikkes det helt andre ting i huset her for tiden. Single Malt er hva jeg liker best av ublandet brennevin. Men Cognag sier jeg selvsagt aldri nei til.
Interessant whisky-diskusjon, men hvis brorparten av amerikanerne vil ha cola (kanskje sågar blande whisky med cola - Gud forby!!!) så slår "perler for svin"-problematikken inn. Tipper at flertallet ikke aner forskjell på Islay og Higland... ;.)
Mulig noen hadde satt enda mer pris på den der til venstre her..
Hadde det ikke vært bedre å få tak i en god XO cognac. Martell XO er jo det beste av det beste! Hadde vært konge det!!
BF:cool2
Men man kan jo ha hvite dager hvor man kun drikker hvitt brennevin også!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.