Prøv DN gratis i 4 uker, få 500 poeng

Re: Prøv DN gratis i 4 uker, få 500 poeng

Takk, går uansett hjemme og dasser så litt finanslektyre kommer godt med.

Jaja, det er få mennesker her i Norge som er betalt for å lese sju riksaviser(inkludert DN) hver morgen. Men jeg er altså en av dem. :lol:

Fader det er noen RÅ hus til salgs i DN altså! Satser på jeg får råd til et sånt et når jeg blir letedirektør i Talisman Energy :colgate:

Last edited:

Fader det er noen RÅ hus til salgs i DN altså! Satser på jeg får råd til et sånt et når jeg blir letedirektør i Talisman Energy :colgate:

Ha ha ha.

Ok tilbud da.

Last edited:

Etter kun 1 uke med gratis avis mottok jeg slik uten videre en faktura for 1 års abonnement.

De burde i hvertfall tatt seg bryet og forhørt seg om jeg var interessert før de sendte faktura - amatører!

Etter kun 1 uke med gratis avis mottok jeg slik uten videre en faktura for 1 års abonnement.

De burde i hvertfall tatt seg bryet og forhørt seg om jeg var interessert før de sendte faktura - amatører!

Hvordan sier vi opp?

Hehehehehe, så var det detta med liten skrift.. :p

Hvordan sier vi opp?

Det er nå vel så enkelt som å ta en tlf til dem? Det står ikke noe liten skrift og det står svart på hvitt gratis 4 uker så det skal nå være problemfritt :) Hakke fått noe brev jeg, forøvrig.

Ikke jeg heller, og ikke har jeg tenkt å betale dem for videre abonnement heller. Men hit med poenga!!

BF:cool2

Poengene kommer vel om man tegner et abonnement tilslutt :p

Mine inne, men ikke fruens på Economist bestilt for en måned side.... Som i fjor høst for meg også.

Poengene kom allerede etter 3-4 dager, mens fakturaen ble mottatt etter en drøy uke :naughty:

Mail er selvfølgelig sendt DN.

Men må vi sende mail på at vi ikke ønsker avisen videre etter 4 uker? Står ikke noe om betingelser der vi meldte oss på. Er vel bare å ikke betale fakturaen?

De stopper avisa og rimger deg med tilbud. Det er n'te gang jeg bgruker det...

Der var poengene på konto ja. Da venter jeg bare på avisene :p
Forøvrig har DN vært flinke med å følge opp om jeg har mottatt avisa, men det hjelper så klart lite når budet ikke spiller på lag :headbang
Nåvel, etter å ha fått postkassestativet bombardert med rosa post-it-lapper med beskjed om å sette navn på postkassa (som jeg allerede har :rolleyes:) i dag morges, har jeg store forhåpninger idet jeg går morgendagen i møte med ny og bedre navnelapp på postkassa :)

Back