• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Prøv DN gratis i 4 uker, få 500 poeng

Re: Prøv DN gratis i 4 uker, få 500 poeng

Takk, går uansett hjemme og dasser så litt finanslektyre kommer godt med.

Jaja, det er få mennesker her i Norge som er betalt for å lese sju riksaviser(inkludert DN) hver morgen. Men jeg er altså en av dem. :lol:

Fader det er noen RÅ hus til salgs i DN altså! Satser på jeg får råd til et sånt et når jeg blir letedirektør i Talisman Energy :colgate:

Last edited:

Fader det er noen RÅ hus til salgs i DN altså! Satser på jeg får råd til et sånt et når jeg blir letedirektør i Talisman Energy :colgate:

Ha ha ha.

Ok tilbud da.

Last edited:

Etter kun 1 uke med gratis avis mottok jeg slik uten videre en faktura for 1 års abonnement.

De burde i hvertfall tatt seg bryet og forhørt seg om jeg var interessert før de sendte faktura - amatører!

Etter kun 1 uke med gratis avis mottok jeg slik uten videre en faktura for 1 års abonnement.

De burde i hvertfall tatt seg bryet og forhørt seg om jeg var interessert før de sendte faktura - amatører!

Hvordan sier vi opp?

Hehehehehe, så var det detta med liten skrift.. :p

Hvordan sier vi opp?

Det er nå vel så enkelt som å ta en tlf til dem? Det står ikke noe liten skrift og det står svart på hvitt gratis 4 uker så det skal nå være problemfritt :) Hakke fått noe brev jeg, forøvrig.

Ikke jeg heller, og ikke har jeg tenkt å betale dem for videre abonnement heller. Men hit med poenga!!

BF:cool2

Poengene kommer vel om man tegner et abonnement tilslutt :p

Mine inne, men ikke fruens på Economist bestilt for en måned side.... Som i fjor høst for meg også.

Poengene kom allerede etter 3-4 dager, mens fakturaen ble mottatt etter en drøy uke :naughty:

Mail er selvfølgelig sendt DN.

Men må vi sende mail på at vi ikke ønsker avisen videre etter 4 uker? Står ikke noe om betingelser der vi meldte oss på. Er vel bare å ikke betale fakturaen?

De stopper avisa og rimger deg med tilbud. Det er n'te gang jeg bgruker det...

Der var poengene på konto ja. Da venter jeg bare på avisene :p
Forøvrig har DN vært flinke med å følge opp om jeg har mottatt avisa, men det hjelper så klart lite når budet ikke spiller på lag :headbang
Nåvel, etter å ha fått postkassestativet bombardert med rosa post-it-lapper med beskjed om å sette navn på postkassa (som jeg allerede har :rolleyes:) i dag morges, har jeg store forhåpninger idet jeg går morgendagen i møte med ny og bedre navnelapp på postkassa :)

Back