Prosjektet "GatewayToScandinavia" - en redegjørelse

Re: Prosjektet "GatewayToScandinavia" - en redegjørelse

Hvis ja, f.eks. en fjær i hatten

Vi sa det ville bli en spennende høst for OSL, og da synes vi også at alle Forumister skal glede seg over gode nyheter.

Så skal vi nok holde dere oppdatert på utviklingen for prosjektet som sådan utover.

Vel, Aerosvit starter jo ogsaa opp daglig til CPH, men det kan jo vaere tilfeldig

Hvor er det dejligt at se, at GWTS nu også har involveret sig i ruteudvikling for CPH - Scandinavia's Hub og nordens største lufthavn. Men det er jo ingen overraskelse med tanke på den forkærlighed for CPH som flere af personerne bag GWTS har :)

[Note]Ironi kan være anvendt i dette indlæg[/note]

Her kommer ting fram i solen, ja.

Etter å ha lest mange interessante tall om flytrafikk fra og til OSL, har jeg fått et inntrykk av at noen av disse tallene er hemmelige.
Men når jeg leser OSL sitt innlegg i denne tråden, spør jeg meg selv om disse tallene var så hemmelig som jeg fikk et inntrykk av. Har jeg blitt lurt til å tro at de tallene jeg har lest har vært hemmelige, og kun innenfor en viss krets har tilgang på, eller er det slik at de tallene har vært offentlig hele tiden?

Last edited:

Vi sa det ville bli en spennende høst for OSL, og da synes vi også at alle Forumister skal glede seg over gode nyheter.

Så skal vi nok holde dere oppdatert på utviklingen for prosjektet som sådan utover.

Stille i fjøset gutter?

Stille i fjøset gutter?
Er jo noen nyheter som har blitt presentert: Aerosvit til Ukraina, SK til EWR. Dessverre ble det ikke noe av DL og US. Etter hva jeg forstår så kommer det muligens mer etterhvert...

Tommy med sin trippel seven vet at det finnes også en annen trippel - Ting Tar Tid :)

Men i all verden.. de klarte jo aa faa til noe ingen trodde var mulig: SK intercont fra OSL!! ;)

Og hvor lenge tror du det vare?
Sist gang varte det bare noen mnd. Skulle nesten tro det var planlagt.
Er det bare for å ødlegge igjen?
Jeg håper ikke det.

Så så .. her prøver tre gutter å starte en seriøs business. Det er ikke noe å gjøre narr av - tvert imot. Vi kan tro og mene hva vi vil om konseptet, men de fortjener respekt for forsøket og noe sier meg at vi ikke har hørt det siste fra dem. :up:

Back