O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 18 Dec 2023 #1 Jeg har kjøpt inn noen ekstra nummer av Propliner 2023 fra England. Årets nummer kan fås for 250 kr pluss porto. Førstemann til mølla. Attachments Propliner 2023 1.jpg 164.4 KB · Views: 116
Jeg har kjøpt inn noen ekstra nummer av Propliner 2023 fra England. Årets nummer kan fås for 250 kr pluss porto. Førstemann til mølla.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 19 Dec 2023 #2 Jeg kjøper gjerne et eksemplar Ole Johan. Jeg betaler gjerne med Vipps når du er klar med totalbeløpet. Jeg bor i Alta Espen
Jeg kjøper gjerne et eksemplar Ole Johan. Jeg betaler gjerne med Vipps når du er klar med totalbeløpet. Jeg bor i Alta Espen
O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 19 Dec 2023 #3 raider66 said: Jeg kjøper gjerne et eksemplar Ole Johan. Jeg betaler gjerne med Vipps når du er klar med totalbeløpet. Jeg bor i Alta Espen Click to expand... Espen , send meg din adresse via PM eller på FB messenger så sender jeg deg Propliner i Posten idag eller i morgen. Når jeg vet portoen sender jeg beskjed slik at du kan Vippse totalbeløpet . Ole Johan
raider66 said: Jeg kjøper gjerne et eksemplar Ole Johan. Jeg betaler gjerne med Vipps når du er klar med totalbeløpet. Jeg bor i Alta Espen Click to expand... Espen , send meg din adresse via PM eller på FB messenger så sender jeg deg Propliner i Posten idag eller i morgen. Når jeg vet portoen sender jeg beskjed slik at du kan Vippse totalbeløpet . Ole Johan
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 21 Dec 2023 #4 Jeg kjøper gjerne også ett eksemplar dersom du har noen igjen, det så ut som det var mange bra historier her!
Jeg kjøper gjerne også ett eksemplar dersom du har noen igjen, det så ut som det var mange bra historier her!
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 21 Dec 2023 #5 Jeg kjøer også gjerne et om du har noen igjen, mvh din navnebror